• liten groda

Lekstund

Hejsan, är mamma till lilla Olivia på 10månader, själv e jag 21. Skulle vara roligt å träffa andra mammor med barn i samma ålder. Någon?

Beata

• Svar på tråden Lekstund
  • livetlilla

God kväll!
    Har helgen varit bra?:)

Tänkte kolla om ni kan/vill ses på torsdag eller fredag vid samma tid som sist?

• liten groda
    Svar på #84
    Hej hej, är just nu nere i skåne hos min mamma, tänkte hälsa på några dagar, men e hemma senast torsdag. Fredag skulle passa utmärkt?!

Hur har helgen varit för er då?

Mår de små bebisarna bra?
  • livetlilla

Vad kul att hälsa på hos familjen! Har det gått bra under helgen med lilltjejen? Var kalaset roligt?

Här har helgen varit bra, lite för lite sömn dock, fortfarande ingen så roliga nätter, han vaknar mycket och är ledsen...men det går väl över snart, sova kan man göra när man är gammal..

Vad skoj, då skriver jag en liten notering om fredag i kalendern:) Får hoppas att linda gbg hinner ses också!

Ha en bra dag!

• liten groda
    Svar på #86
    Olivia har haft det så roligt så med min mamma å syskon, men blev väldigt glad när jag kom hit. Tyvärr blev det inget kalas, både jag å Sami kände att vi behövde sova ut lite när vi va barnlediga.

Hur kommer det sig att han inte kan sova? Vad jobbigt för er, men det kommer trots allt att gå över :)

Ha det bra ni med!
  • livetlilla
    Svar på #87
    Åh vad skönt att få sova ut!det var ett klokt beslut
    Hihi, ja det är klart att hon blev glad när du kom!mysigt:)

Han har en dålig period vad gäller sömnen just nu..verkar dock som att det kanske vänder åt rätt håll nu..somnade utan direkta problem ikväll,för första gången på rätt länge *håller tummarna*
  • linda gbg

Hej Hej !

Jora min helg har vart helt okej En del lek för Nicholas med sin kompis och så kom juh hans mormor + hennes pojkvän . Vart på Liseberg . Shoppat och lite sånt ...

Idag är det juh Nicholas födelsedag Han sitter brevid och äter frulle med sin pappa ... Han ska snart få öppna sina paket

På Fredag har vi alldeles för fullt upp för att smita iväg och leka tyvärr . Går juh hur bra som helst om ni vill ses , så kan jag försöka nästa gång . Vi har juh kalaset på Lördag så blir ganska mycket att fixa på Fredagen ...

Hoppas allt är bra med er , och att V sovit bra inatt "lillalivet"

• livetlilla

Ett fyrfaldigt leve för Nicholas på hans första födelsedag - hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA! Grattis 1-åringen!

Linda gbg: Har födelsedagen varit bra?massor av paket?? Förstår att ni har mycket att förbereda inför kalaset, hoppas det blir roligt!

liten groda: Ses vi iallafall? Vi har som sagt redan skrivit in en träff i planeringen så vill ni fortfarande så är vi på:)

• liten groda

lillalivet: men då ses vi på fredag, så får vi ordna så att vi kan ses alla 6 någon annan gång :) säg bara tid å plats =P

lindagbg: grattis lilla nicholas, hoppas du haft en rolig 1-årsdag!
    men då får vi styra upp en annan lekträff när ni har d lite lugnare :)

• linda gbg

Tack så jättemycket båda 2

Födelsedagen har vart hur bra som helst . Massor av paket och mer kommer innan veckan är slut
    Supergod mat och en Nalle Puh tårta

Jaa nästa vecka ska det va enklare med att få till en träff , för oss !

Svar på tråden Lekstund