• liten groda

Lekstund

Hejsan, är mamma till lilla Olivia på 10månader, själv e jag 21. Skulle vara roligt å träffa andra mammor med barn i samma ålder. Någon?

Beata

• Svar på tråden Lekstund
  • livetlilla

linda gbg: hehe, ja det lär väl ringas och letas runt lite... det är nog förresten ingen idé att försöka identifiera oss via vagnen, har en svart uj, liksom alla andra;)

liten groda: kan inte du skicka ditt nr också så vi kan ringa och leta efter varandra allihop??

Hoppas ni har en bra kväll!

• linda gbg
    " lillalivet " he,he ahh .... fast får jag fråga dej ... när jag precis gått av vid linneplatsen , på den sidan där gatuköket är och så . hur exakt går jag efter det ? höger ? vänster ? mot gå/cykel vägen som är precis i början av parken ? ... eller är det för mycket begärt att typ möta dej på just linneplatsens hållplats och sedan går vi till " valen " ? ... ha,ha märks det att jag är grymt osäker nu ?!! Generad du kanske vet när din vagn är framme där ( eller vänta , ska du ta vagnen förresten ? ) så kan jag försöka tajma den ? ... Generad

Räcka ut tungan
  • livetlilla

Vi kan mötas vid hållplatsen istället, det är ungefär 100 m (vild gissning) mellan hållplatsen och valen så det är inga problem. Vet inte hur vi tar oss dit än, men om vi säger kl 15 vid hållplatsen så ska det nog gå bra (tillslut...)

• liten groda

hej hej, jag har tyvärr fått förhinder imorn :( kan jag hänga på nästa gång istället? var ska jag skicka mitt nummer? om ni kan på onsdag igen så ses jag gärna då.... sorry....

• linda gbg
    " liten groda " Lugnt :) Självklart kan du det ! Du kan la inboxa nummret till någon av oss .
    Onsdag i nästa vecka funkar för mej .

" lillalivet " Ses vi fortfarande imorron ? Isf , blir det samma tid eller vi tar det tidigare ? Kan du på Onsdag också ?
  • livetlilla

Hej!
    Det var synd liten groda, en till träff nästa vecka blir utmärkt:) Onsdag är dock ingen bra dag för oss egentligen.. Tisdag, torsdag eller fredag?

• linda gbg

Onsdag funkar inte längre för mej . Hade fått en lapp i brevlådan när jag kom hem idag att dom ska komma hit och byta golv i köket och det finns inget klockslag så måste befinna mej hemma den dagen iaf .

• liten groda
    Svar på #51
    okey, vad sägs om torsdag? tid spelar ingen roll, vi e lediga hela dagen.. nu hoppas jag bara att olivia ska bli frisk... hon e såå snuvig å har lite feber...suck...
  • livetlilla

God morgon!
    Torsdag funkar bra för oss:) Vid ett-tiden någonstans?

Svar på tråden Lekstund