• liten groda

Lekstund

Hejsan, är mamma till lilla Olivia på 10månader, själv e jag 21. Skulle vara roligt å träffa andra mammor med barn i samma ålder. Någon?

Beata

• Svar på tråden Lekstund
  • liten groda

Japp, vi kom iväg, olivia hade så mycket att titta på så hon va jätte lugn :) Sen va vi ute å gick i två timmar, det va så skönt väder så passade på.

olivia vaknade en gång vid halv elva tiden, å sen tidigt på morgonen, men då la jag henne bara brevid mig, då somnade hon... Men annars verkar d bli bättre, mycket gladare å kryper runt å busar....

Vill ni fortfarande komma hit imorgon? Vilken tid isf? För mig skulle ett-tiden passa bra.

• linda gbg

Så bra

Ahh fick juh ditt sms nyligen och skickade ett tillbaks ...

Eftersom vi ska vara hos dej så tycker jag det är bäst att du får säga när det passar dej helt enkelt ... Så 13 funkar för mej med

• livetlilla

linda gbg skrev 2008-10-08 10:32:20 följande:

Så bra Ahh fick juh ditt sms nyligen och skickade ett tillbaks ...Eftersom vi ska vara hos dej så tycker jag det är bäst att du får säga när det passar dej helt enkelt ... Så 13 funkar för mej med
    Hehe, skickade också tillbaka och frågade om tid, ignorera mitt sms, 13-tiden blir bra för oss också.
    Linda gbg - ska vi ses vid järntorget och gå bort ihop? vid 12.30?så har vi lite tid på oss att leta
  • livetlilla
    Svar på #114
    Skönt förresten att hon är gladare nu igen, och att ni hade kul på sjöfartsmuséet Mycket folk eller var tisdag en bra dag att gå dit på?kan tänka mig att helgen är rätt dumt egentligen...inte så stort där..
  • livetlilla
    Svar på #118
    ok, vad bra.
    ses imorgon:)
  • liten groda

Det va nästan inget folk där, väldigt skönt, då kunde vi gå runt i vår takt.

Men då ses vi imorn, hör av er om ni vill att vi ska möte er, om ni inte hittar.

• livetlilla
    Svar på #120
    Är det långt att gå från järntorget till er förresten?är det så man måste ta spårvagnen eller är det ok promenadavstånd?
  • linda gbg

Ahaa , du mena att vi skulle gå från Järntorget ?! ...

Jaa *kikar på kartan* , det verkar inte så farligt och gå den biten ... Kan man juh korsa emellan också , istället för att gå första långgatan hela vägen ( som spårvagnen ) och sen gå upp ... Kan juh vara snabbare att korsa emellan allt ... Ajja , vi kan juh se imorron :) Men ses 12.30 på Järntorget då !

• liten groda

Alltså, jag tycker det är en okey promenad sträcka, tar ungefär 10-15min om man går utan å stanna.

Svar på tråden Lekstund