Lekstund
Hejsan, är mamma till lilla Olivia på 10månader, själv e jag 21. Skulle vara roligt å träffa andra mammor med barn i samma ålder. Någon?
Beata
Hejsan, är mamma till lilla Olivia på 10månader, själv e jag 21. Skulle vara roligt å träffa andra mammor med barn i samma ålder. Någon?
Beata
Japp, vi kom iväg, olivia hade så mycket att titta på så hon va jätte lugn :) Sen va vi ute å gick i två timmar, det va så skönt väder så passade på.
olivia vaknade en gång vid halv elva tiden, å sen tidigt på morgonen, men då la jag henne bara brevid mig, då somnade hon... Men annars verkar d bli bättre, mycket gladare å kryper runt å busar....
Vill ni fortfarande komma hit imorgon? Vilken tid isf? För mig skulle ett-tiden passa bra.
Så bra
Ahh fick juh ditt sms nyligen och skickade ett tillbaks ...
Eftersom vi ska vara hos dej så tycker jag det är bäst att du får säga när det passar dej helt enkelt ... Så 13 funkar för mej med ![]()
linda gbg skrev 2008-10-08 10:32:20 följande:
Det va nästan inget folk där, väldigt skönt, då kunde vi gå runt i vår takt.
Men då ses vi imorn, hör av er om ni vill att vi ska möte er, om ni inte hittar.
Ahaa , du mena att vi skulle gå från Järntorget ?! ...
Jaa *kikar på kartan* , det verkar inte så farligt och gå den biten ...
Kan man juh korsa emellan också , istället för att gå första långgatan hela vägen ( som spårvagnen ) och sen gå upp ... Kan juh vara snabbare att korsa emellan allt ... Ajja , vi kan juh se imorron :) Men ses 12.30 på Järntorget då ! ![]()
Alltså, jag tycker det är en okey promenad sträcka, tar ungefär 10-15min om man går utan å stanna.