• liten groda

Lekstund

Hejsan, är mamma till lilla Olivia på 10månader, själv e jag 21. Skulle vara roligt å träffa andra mammor med barn i samma ålder. Någon?

Beata

• Svar på tråden Lekstund
  • linda gbg

Funkar med Torsdag här med . Är det för tidigt med 12 . 30 ? Om det är alright med er ? Annars säg till Räcka ut tungan

Generad Skrattande

Krya på dej , Olivia och hoppas du kan komma på Torsdag

• livetlilla

torsdag 12.30 funkar bra.
    förslag på plats?

förkylning är inget roligt..hoppas hon mår bättre snart!

• liten groda
    Svar på #55
    12.30 bli jätte bra, å olivia e redan bättre :) slottskogen om d e fint väder?
  • livetlilla

Skönt att hon mår bättre!
    För vår del funkar slottsskogen jättebra, det är om linda tycker det är ok att ta sig dit igen?du har ju lite längre att åka, just dit, än oss andra...

• nadja89

hejsan jag heter nadja och är 19år har en dotter på 9månader:)

• livetlilla

Hej Nadja!
    då har vi nästan jämnåriga barn - min lille är snart 10 mån:)
    Är du också bosatt i göteborg?

• liten groda
    Svar på #57
    för mig funkar nått närmare dig linda, om det funkar bättre. har ni lust å skicka era nummer?
  • linda gbg

Det är helt okej med Slottskogen igen Skrattande

Ha,ha " lillalivet " , idag har jag allt skaffat 3 sandlådeformar och ett par vindbraller att dra över för o skydda dom andra byxorna Flört Spade hade jag glömt att vi faktiskt hade med oss i väskan förra gången Räcka ut tungan

Tssss " liten groda " jag undrar allt om du inte råkat ha mitt nummer nånstans i din mobil ... för min lilla nicholas har ringt ALLA i min telefonbok flera ggr Generad Har sett att han ringt dej men vet inte om du svarat eller vad ... Räcka ut tungan Inboxar nummret iaf !

"nadja89" Hej hej Glad

• liten groda

Hihi, tycker Nicholas oxå om telefoner? Olivia ringer inte någon, men biter gärna på den.... Men å andra sidan, då fick jag iaf köpa ny =P

Nu har vilda bebin somnat så ska ta å röja upp lite, ser ut som ett bombnedslag här hemma....

Vart i slottskogen vill ni ses?

• livetlilla

Oj, nu var det fullt hus här!;)
    linda gbg - hehe, det var smart att köpa utebyxor,nu gäller det bara att komma ihåg att ta med dem när ni ska ut också... (har själv glömt några gånger...)

liten groda - ska göra mitt bästa för att skicka nr, vet inte riktigt hur man gör...

vi kommer vid linnéplatsen till slottsskogen, ses där?

Svar på tråden Lekstund