Lekstund
Hejsan, är mamma till lilla Olivia på 10månader, själv e jag 21. Skulle vara roligt å träffa andra mammor med barn i samma ålder. Någon?
Beata
Hejsan, är mamma till lilla Olivia på 10månader, själv e jag 21. Skulle vara roligt å träffa andra mammor med barn i samma ålder. Någon?
Beata
Funkar med Torsdag här med . Är det för tidigt med 12 . 30 ? Om det är alright med er ? Annars säg till 

Krya på dej , Olivia och hoppas du kan komma på Torsdag 
torsdag 12.30 funkar bra.
förslag på plats?
förkylning är inget roligt..hoppas hon mår bättre snart!
Skönt att hon mår bättre!
För vår del funkar slottsskogen jättebra, det är om linda tycker det är ok att ta sig dit igen?du har ju lite längre att åka, just dit, än oss andra...
hejsan jag heter nadja och är 19år har en dotter på 9månader:)
Hej Nadja!
då har vi nästan jämnåriga barn - min lille är snart 10 mån:)
Är du också bosatt i göteborg?
Det är helt okej med Slottskogen igen 
Ha,ha " lillalivet " , idag har jag allt skaffat 3 sandlådeformar och ett par vindbraller att dra över för o skydda dom andra byxorna
Spade hade jag glömt att vi faktiskt hade med oss i väskan förra gången 
Tssss " liten groda " jag undrar allt om du inte råkat ha mitt nummer nånstans i din mobil ... för min lilla nicholas har ringt ALLA i min telefonbok flera ggr
Har sett att han ringt dej men vet inte om du svarat eller vad ...
Inboxar nummret iaf !
"nadja89" Hej hej 
Hihi, tycker Nicholas oxå om telefoner? Olivia ringer inte någon, men biter gärna på den.... Men å andra sidan, då fick jag iaf köpa ny =P
Nu har vilda bebin somnat så ska ta å röja upp lite, ser ut som ett bombnedslag här hemma....
Vart i slottskogen vill ni ses?
Oj, nu var det fullt hus här!;)
linda gbg - hehe, det var smart att köpa utebyxor,nu gäller det bara att komma ihåg att ta med dem när ni ska ut också...
(har själv glömt några gånger...)
liten groda - ska göra mitt bästa för att skicka nr, vet inte riktigt hur man gör...
vi kommer vid linnéplatsen till slottsskogen, ses där?