• liten groda

Lekstund

Hejsan, är mamma till lilla Olivia på 10månader, själv e jag 21. Skulle vara roligt å träffa andra mammor med barn i samma ålder. Någon?

Beata

• Svar på tråden Lekstund
  • livetlilla

linda gbg: ja, vid spårvagnshållplatserna tänkte jag på, som sist helt enkelt ja:)funkar det för dig med liten groda?

nadja89: bor i guldheden. var inne på din sida och såg vart du bor;)

• livetlilla

linda gbg - kunde han inte köpt en mindre dyr dator till sig och en telefon till dig?? ja suck, dessa karlar...min satt sönder sin telefon idag...

• liten groda
    Svar på #74
    blir jätte bra, så vid hållplatserna halv ett på torsdag?
  • liten groda

min kille köpte oxå en sååååå dyr data förra året, onödigt tycker jag..

• livetlilla
    Svar på #76
    Hållpunkter för torsdag 25 september:

* 12.30
    * Linnéplatsens spårvagnshållplats
    * Svart brio
    * Röd teutonia fun
    * Svart urban jungle

Det var väl allt?

• livetlilla

Kanon

(har precis hittat fuskknepen hur man gör dessa gubbar - har bara kunnat 3 innan )

• linda gbg

Ha,ha san liten guide for traffen. Perfekt ! Bahh har inte dom sista 3 bokstaverna i alfabetet nu som ni ser . Sitter pa en annan data .

"lillalivet" ohh kan du inte skriva fuskknepen till mej ? hade velat kunna trycka in smileys i gastboksinlagg Glad

JAAAAAAAAAAAAAAAAA eller hur ... jag sa det med , for den summan hade du kunnat kopa 1 data och 1 telefon ... !! ha,ha,ha vad menar du SATT SONDER ? ha,ha,ha lat juh lite kul ... Räcka ut tungan

"liten groda" ahhh tittade lite pa akpasar innan ... hittade en riktigt fin pa freshmilk tror jag det var ... dar fanns ocksa fina buggysnuggle eller vad dom nu heter .... men undrar om vi inte bara kommer kopa en fall plad ... san pals eller ull grejj ....

nee fy det va smatt komplicerat att skriva utan dom sista bokstaverna ... sa slutar har ... gonatt till er

• livetlilla

inga nyheter här verkar det som..då antar jag att dagens planer står kvar

Svar på tråden Lekstund