• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • roadrunner

Se där jag sa ju att tydlighet fungerade! Vänta bara tills i kväll, han kanske fått mersmak!!!

Anonym skrev 2008-09-11 10:05:18 följande:
    Hehe, ja så sant som det är sagt Han har sett sin chans att ge igen för att jag ofta bestämmer över honom i vardagen, det får jag sota för i sängen sen, meee liiike!
  • Anonym
    roadrunner skrev 2008-09-11 10:11:19 följande:
    Se där jag sa ju att tydlighet fungerade! Vänta bara tills i kväll, han kanske fått mersmak!!!
    Antagligen har han det, han blev nästan besviken över att jag inte berättat detta tidigare, då han inte trodde jag litade på honom.
    Fasen, vad kan jag ställa till med för jävulskap för att han ska ge mig en omgång smisk även ikväll?? Kom med tips!
    Tror iofs att det jag fick igår får lägga sig först, har fan svårt att sitta... är lite rödblå på ett ställe som inte vill försvinna, det är ett he..ete att sitta på jobbet....
  • roadrunner

Heheh, du ska härdas! Bara att dra på liniment och se glad ut! Vem vet vilket monster du släppt lös???

Anonym skrev 2008-09-11 10:20:21 följande:
    Antagligen har han det, han blev nästan besviken över att jag inte berättat detta tidigare, då han inte trodde jag litade på honom. Fasen, vad kan jag ställa till med för jävulskap för att han ska ge mig en omgång smisk även ikväll?? Kom med tips! Tror iofs att det jag fick igår får lägga sig först, har fan svårt att sitta... är lite rödblå på ett ställe som inte vill försvinna, det är ett he..ete att sitta på jobbet....
  • Anonym
    roadrunner skrev 2008-09-11 10:23:27 följande:
    Heheh, du ska härdas! Bara att dra på liniment och se glad ut! Vem vet vilket monster du släppt lös???
    Hehe, nu blir jag ju kåt när du pratar sådär
    Jag blir ju väldigt upphetsad av om han skulle spontant ta tag i mig och slänga mig över knät utan mina förmaningar innan.
    Då skulle jag verkligen inte ha någonting att sätta emot och det gör mig extremt kåt! Han är väldigt stark och jag skulle inte ha någon chans öht utan snällt ta emot det som ges, samtidigt är han väldigt snäll så han skulle aldrig låta det gå överstyr(tror jag).
  • roadrunner

Det är ganska viktigt att man känner sig trygg med den man lek med!

• Anonym
    roadrunner skrev 2008-09-11 10:45:48 följande:
    Det är ganska viktigt att man känner sig trygg med den man lek med!
    Jag känner mig supertrygg, han skulle aldrig någonsin göra mig illa(på det sättet). Han kan ju inte hjälpa att han helt plötsligt har fått en fru som gillar hårda tag och smisk, hehe. Han har tydligen haft ett förhållande innan där de hade "make up sex" vilket var i princip liknande det jag vill ha. Hon hade betett sig illa(slagit honom på riktigt, vilket jag aldrig gjort)och han skulle aldrig slå en tjej i vrede, utan fick på det här sättet utlopp för det istället och kunde då också ta i ganska hårt, men hon gillade det så....
  • Anonym

Har ni verkligen inga bra tips på jävulskap?

• sannapanna76
    Anonym skrev 2008-09-11 11:35:03 följande:
    Har ni verkligen inga bra tips på jävulskap?
    Brukar du vara den som lagar middag hemma? Laga bara åt dig själv i så fall, och säg åt honom att han får fixa sitt eget käk.
  • Nelia
    timri skrev 2008-09-10 23:31:17 följande:
    Ingen idé att vara anonym för då är det ju ingen som får reda på det och kan uppfylla den . Skulle vilja bli bryskt avklädd, bunden och sedan nedtvingad på sängen på mage. Bli slickad och smekt tills jag är alldeles våt. Smekt och nafsad på rumpan för att sedan få smisk för att jag varit så stygg, ända tills den är röd och alldeles öm. Sedan bli tagen hårt bakifrån, samtidigt som jag får lite mer smisk på min redan så ömma rumpa, bli dragen i håret, få höra en massa snusk viskat i mitt öra:-P. Tja, det var väl det jag kunde komma på nu
    Mmmm, hade jag läst detta igår så hade jag inte somnat ifrån mannen, typiskt att jag inte orkar FL-surfar på kvällarna längre 
    Ett barn på jorden och ett i himmeln, båda i mitt hjärta för evigt
  • Nelia
    sannapanna76 skrev 2008-09-11 08:10:39 följande:
    Ojsan... nu när den värsta frustrationen har lagt sig börjar det ju dyka upp helt andra idéer i min hjärna än bara "jag-vill-knulla-NU!", köret... *ler*
    Ahh, låt höra.....

Fick du tänt på seg-gudden igår också? *väntar på att bli chockad*
    Ett barn på jorden och ett i himmeln, båda i mitt hjärta för evigt
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..