• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • HäckHäxan
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-10 23:48:45 följande:
    Mr 22.. Vi ser en röd tråd på Slampsmillans smak..
    Mmmm väldigt röd....
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • Blå delfiner

Fasen.... allt ska man missa bara för att man somnade för natten redan innan kl 19... *suck*

Räcka ut tungan

Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • kille500

Jag skulle vara nöjd med ett vanilgt hederligt samlag in och ut tills det går och sperman sprutar.

• sannapanna76

Ojsan... nu när den värsta frustrationen har lagt sig börjar det ju dyka upp helt andra idéer i min hjärna än bara "jag-vill-knulla-NU!", köret... *ler*

• Anonym

Har lite svårt att sitta idag, fick en riktig omgång igår, snacka om smisk-sex

• roadrunner

Se där, den som gapar över mycket får ofta hela stycket!

Anonym skrev 2008-09-11 08:44:04 följande:
    Har lite svårt att sitta idag, fick en riktig omgång igår, snacka om smisk-sex
  • HäckHäxan

Står där vid bänken, skall mäta upp kaffe... När jag känner hur ditt stånd går rakt in i min rygg....

Blir upplyft på bänken mitt i kafferöran och tagen en snabbis..... Mmm känner mig som en ny människa...

Det scenariot hade funkat i min värld just nu

*smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • Anonym
    roadrunner skrev 2008-09-11 10:01:53 följande:
    Se där, den som gapar över mycket får ofta hela stycket!
    Hehe, ja så sant som det är sagt
    Han har sett sin chans att ge igen för att jag ofta bestämmer över honom i vardagen, det får jag sota för i sängen sen, meee liiike!
  • HäckHäxan
    Blå delfiner skrev 2008-09-11 05:44:00 följande:
    Fasen.... allt ska man missa bara för att man somnade för natten redan innan kl 19... *suck*
    What.... kan inte minnas när de hände senast i mitt liv, måste vart i småskolan
  • HäckHäxan
    kille500 skrev 2008-09-11 06:01:08 följande:
    Jag skulle vara nöjd med ett vanilgt hederligt samlag in och ut tills det går och sperman sprutar.
    Ja med!!!!! Det behöver inte ens nästan påminna om något mer komplicerat än så
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..