• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • Nelia

Gudden=gubben, bara för att översätta.......

Ett barn på jorden och ett i himmeln, båda i mitt hjärta för evigt
  • Anonym
    sannapanna76 skrev 2008-09-11 11:36:09 följande:
    Brukar du vara den som lagar middag hemma? Laga bara åt dig själv i så fall, och säg åt honom att han får fixa sitt eget käk.
    Hehe, vi lagar lika mycket middag båda två, det brukar vara varannan dag ungefär. Men visst, en dag när jag ska laga så kan jag ju laga bara åt mig. Dock är han diabetiker så det kanske inte vore så schysst, vid det laget han märker det är han nog ganska hungrig.
  • sannapanna76
    Anonym skrev 2008-09-11 11:42:47 följande:
    Dock är han diabetiker så det kanske inte vore så schysst, vid det laget han märker det är han nog ganska hungrig.
    *fniss*

Nä, det är kanske aningen korkat till och med...
  • Anonym
    sannapanna76 skrev 2008-09-11 11:44:41 följande:
    *fniss*Nä, det är kanske aningen korkat till och med...
    Eller.... så får jag verkligen den reaktionen jag vill ha. Det ska ju, i mina drömmar, vara något riktigt "bad" för att verkligen trigga igång hans sadisktiska sida
  • sannapanna76
    Nelia skrev 2008-09-11 11:41:24 följande:
    Ahh, låt höra..... Fick du tänt på seg-gudden igår också? *väntar på att bli chockad*
    Nä, igår bidde det inget. Dels var jag inte riktigt sugen på HONOM (utan mer på att fantisera på egen hand i godan ro... ), och dels hade han visst lite skavsår, påstod han.

Ang. fantasierna, så lutar det just nu mest åt sista raderna i inlägg 314... *ler* Plus ett och annat som jag fått inspiration till på sistone. Involverar ett stycke skrivbord, ett stycke mycket våt sannapanna på alla fyra och lite smått och gott...
  • sannapanna76
    Anonym skrev 2008-09-11 11:46:57 följande:
    Eller.... så får jag verkligen den reaktionen jag vill ha. Det ska ju, i mina drömmar, vara något riktigt "bad" för att verkligen trigga igång hans sadisktiska sida
    *gapflabb*

Ja, lågt blodsocker kan ju vem som helst bli förbannad av!
  • Blå delfiner
    sannapanna76 skrev 2008-09-11 11:52:13 följande:
    *gapflabb*Ja, lågt blodsocker kan ju vem som helst bli förbannad av!
    Men å andra sidan så behöver han ju all  energi för att orka tukta dig...   Hamna i koma mitt i akten är väl inte att sträva efter?
    Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Blå delfiner
    HäxanSurtant skrev 2008-09-11 10:05:27 följande:
    What.... kan inte minnas när de hände senast i mitt liv, måste vart i småskolan
    Var lite trött ...fick så mycket Godis natten innan... Cool
    Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • roadrunner

Eller varför inte sätta på sig kort kort, servera honom maten och "råka" spilla ut drycken på honom. Titta lite förföriskt och säga, oppsan, vilken stygg flicka jag var nu.....

Anonym skrev 2008-09-11 11:46:57 följande:
  • Nelia

*bläddrar genom sidorna och får lön för mödan*

#314 var inte dum, det är NÄSTAN så att jag kommer igång att fantisera Bäst att se till att få lite medicin av maken ikväll så att jag slipper kåtinfarkt.......

Ett barn på jorden och ett i himmeln, båda i mitt hjärta för evigt
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..