• Katharina

Teletubbies

Vad tycker ni om dem?

Jag gillar dom mer och mer. Det är kramar och dans och de är såååå snälla med varandra. Dessutom är de könslösa vilket jag tycker är suveränt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-07-12 00:42:09:
    Har märkt ni att de tydligen inte alls är könslösa. I filmen "oj så tokigt" (tror jag den heter) så nämns de med hans och hennes

• Svar på tråden Teletubbies
  • Katharina

GB-glassen??? *nyfiken*

• Katharina

Aha-det var det du tänkte på

• ebbasmamma

www.boohbah.com/

Har i england ar det ocksa mycket teletubbies och Boohbah. Jag tycker om Boohbah, likasa mina tjejer. Minsta tjejen gillar alla farger de har och stora tjejen har massor med leksaker inom detta.

• Leaaa

Boohbah såg roliga ut Vågar nästan inte skriva det här om vad jag tänkte på i första hand när jag såg dom hahahahah

• Prinsessan Zelda

puffar upp för att påminna om "rolig" låtsasreklam ovan.

• varfördåför

hehe.. ja.. den var ju lite värre..

• Cheri

ungarna verkar ju älska tubbies, min son satt som klistrad när han var i teletubbies åldern, han älskade speciellt solen och "nono".

Personligen tycker jag att man verkligen får leta efter tråkigare program
    Men tjatigt pedagodiskt e d ju

• Lycke

Min son är 18 månader och tycker jättemycket om Teletubbies. Och vad han lär sig av det! Först blev jag galen av att han skulle stänga alla dörrar, men han gjorde ju bara lika som Lala (eller vem det var). Nu har han faktiskt lärt sig att räkna till fyra med hjälp av dem. Och så säger han "jättekjaaaaam" och då ska vi alla kramas. Så mysigt!
    Men åh, vad jag AVSKYR tepartyt som är på någon av filmerna.
    "Krona, krona var e´du?" "Det är nästan dags för te". Tjatar om och om, och inte säger hon te på ett vettigt sätt heller... Gissa om det är just det som Lukas äääälskar! Sitter och hurrar med... "Kona, kona..." Gahaaa!

Svar på tråden Teletubbies