• Katharina

Teletubbies

Vad tycker ni om dem?

Jag gillar dom mer och mer. Det är kramar och dans och de är såååå snälla med varandra. Dessutom är de könslösa vilket jag tycker är suveränt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-07-12 00:42:09:
    Har märkt ni att de tydligen inte alls är könslösa. I filmen "oj så tokigt" (tror jag den heter) så nämns de med hans och hennes

• Svar på tråden Teletubbies
  • Cheri

Men Xylifon! Pokemon vill ju tävla! Dom tvingar dom ju inte

• varfördåför

kvabbso: haha..d et avr så längesedan jag såg den.. det var ju då vi låg på lassa så det mins jag inte (men jag brukar också läggamärke till sådant)

• kvabbso

Cheri!

Jag jag vet! Det är ju det jag menar! Har du sett det avsnittet så skulle du ha samma intryck...

• varfördåför

Cheri: hahaha.. ok.. precis som att barn vill göra skönhetstävlingar för att mamma är så bra på att stötta

• Cheri

Men jag har sett det avsnittet om och om igen och jag vet precis vad du menar!

Du får bara inte vinkla det så *S*

• Cheri

Xylifon det är en helt annan sak *S* Fär det första så är det tecknat och för det andra är pokemon inga barn

• kvabbso

Hehe! De juckar naturligtvis inte, utan dansar en glad tubbykrämsdans (mot varandra). Bättre så?

• varfördåför

Cheri: hehe.. jo jag vet det e brar det att jag ser barnen i pokemon som lika värda som djuren eftersom ingen av dem e riktig

• Cheri

Öh .. ja men du ska se pokemon som spelpjäser.. dom är väl egentligen stela saker men ges liv i filmerna/serierna för att de ska vara roligare.. ungefär som när tekannorna i skönheten o odjuret får liv... typ *svammel

Svar på tråden Teletubbies