• Katharina

Teletubbies

Vad tycker ni om dem?

Jag gillar dom mer och mer. Det är kramar och dans och de är såååå snälla med varandra. Dessutom är de könslösa vilket jag tycker är suveränt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-07-12 00:42:09:
    Har märkt ni att de tydligen inte alls är könslösa. I filmen "oj så tokigt" (tror jag den heter) så nämns de med hans och hennes

• Svar på tråden Teletubbies
  • Cheri

Nä men picachu e ju deras kompis heheh han e ju me dom ibland oxå!

Det är ju aldrig nån som dör eller så, om man jämför med typ spiderman
  • varfördåför

men varför e han e kompis o inte de andra? vad är det som e så speciellt med honom?

hehe.. eftersom alla e tecknade så ser jag alla som lika värda (hmm, lite konstigt kasnke) alla ligger ju på samma nivå.. de är ritade o dubbade då blir det konstigt då vissa av dem ska slåss..

• Cheri

Inte kastar man väl kula me katten ?? hehe

• varfördåför

men de är ju katter allihop.. det är ju igentligen ingen skillnad på dem?

• Cheri

Jo d e stor skillnad på dom utseende mässigt *S*

Picachu e ingen pokemon.. väl? Han e deras maskot?

Han ligger ju inte i nån kula o så

• varfördåför

men det finns "åskmöss" i sådana kulor också.. men de är mycke större Picachu har bara stannat i vexten o det fins ju anddra söta håriga djur i dedär kulorna också.

• Cheri

Om jag bara kom in på websidan skulle ja forska lite mer *S*

Dom har valt picachu såsom jag valde min katt tyson över andra katter

Usch.. va d teletubbies vi skulle prata om?

• varfördåför

haha.. blev vist en vändning i tråden. jo jag tror att de helt enkelt tyckte mer om picachu än de andra osså valde de att honom som sälskapsdjur istället för tävlingsdjur.. som om man hade 40st löparhundar.. osså fick allaligga i hundgården o åkarunt o tävla, utom en som man hade inne i sängen på nätterna osv..

• kvabbso

xylifon!

Apropå filmen där de ska äta "Tubbykräääm": Har du tänkt på att Tinkiwinkie och Dipsie nästan ser lite porriga ut där de står och juckar mot varandra bakom tubbykrämmaskinen? Eller är det bara jag som har snuskig fantasi?

• Cheri

kvabbso *S* fy på dig det är ett barnprogram!

Svar på tråden Teletubbies