• Katharina

Teletubbies

Vad tycker ni om dem?

Jag gillar dom mer och mer. Det är kramar och dans och de är såååå snälla med varandra. Dessutom är de könslösa vilket jag tycker är suveränt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-07-12 00:42:09:
    Har märkt ni att de tydligen inte alls är könslösa. I filmen "oj så tokigt" (tror jag den heter) så nämns de med hans och hennes

• Svar på tråden Teletubbies
  • varfördåför

Cheri: ok men du då kanske det borde komma en ny film med skönheten o odjuret där bell och odjuret tävlar mot varandra med tex chipp och kandelabern

• Cheri

Ah men ääääsch.. varför inte slopa OS o VM o EM o allt vad det e oxå när vi ändå e på gång
    Varför får inte jag sparka boll med Zlatan o tjäna massa miljoner för??

• Cheri

Nääää Solen kallar på mig därute

• varfördåför

dom slåss ju ite så mycke i os.. o skikar blixtar på varandra det är ju bara den där älden (facklan) som elite farlig

nää.. jag e somsagt inte imot våldet utan bara själva konseptet.. det är ett tråkigt program utan äventyrliga insla g

ha det bra i solen

• Cheri

Men dom som gör en massa grejjer ju!!!

Står inte bara i arenan alls d, dom har en massa äventyr för sig juh!

Beyblade däremot dom står där typ hela tiden

I os joho där slåss dom ju på riktigt, tusan va dom slåss i brottningen, o för o inte tala om i hockeyn o fotbollen!

Nä just d ja ja skulle gå ut, ha d bra du me

• varfördåför

haha.. ok.. jag är inge sport intreserad alls.. jag tänkte mäst bara på typ löpning o höjdhopp osv i samband med os

nu sk ajag ut också o njuta lite

• Katharina

*skrattar* vad gör ni med tråden tjejer

• Cheri

woohooo!!!

jäääättekjaaaaaaaaaaam

Svar på tråden Teletubbies