• Maiya

Nostalgiska barnprogram

Vad minns ni för braiga barnprogram när ni var små?

Själv älskade jag trolltider, Nania och en massa annat. Vad fanns det mer Vilse i Pannkakan fast jag tror inte det hörde till jättefavoriterna. Men solstollarna var ju super!

• Svar på tråden Nostalgiska barnprogram
  • S vali s

xylifon: Jag blev hjärntvättad med chipmunkarna, sonen hade ett videoband som gick stup i kvarten
    Lite sött att döpa sonen efter Alvin

• varfördåför

moneysister: du har inte lusst att sälga bandet till mig jag har sökt filmer med dem för att sonen ska få se då han blir större, menjag hittar inga.. de är ju så söta de där små "killarna" tänkte sy en sådan nattskjorta till honom då han var liten.. en röd mett ett stort gult A, eller om det var tvärt om.. men det blev aldrig

• Maiya

Vita stenen åh den var så bra.

• frulan

Hehe, känner programledaren som hade "Lördagsgodis" *skryt skryt*
    Han uppträdde t o m på mitt bröllop, han är sååå duktig!

Förutom alla program som nämnts...
    Jag minns ett barnprogram om en flicka som på något sätt hade sina föräldrar i ett dockhus. Jag älskade det och ville göra samma sak med mina päron (de bråkade så mycket)!

• frulan

Åh, den där med "Urcellen Ellen" gillade jag oxå, minns inte vad programmet hette...

• varfördåför

guldstäderna är ett program som jag mins.. men det kanske är lite för nytt?!

• Maiya

Nej ska väl sluta tjata snart men hjärnan går liksom på högvarv. Fragglarna kom jag på också det var så mysigt. Ebba och Didrik också ha ha

• Frannyfine

åh va roligt! "hej bullen jag är en tjej på fjorton år som..."

Svar på tråden Nostalgiska barnprogram