• Maiya

Nostalgiska barnprogram

Vad minns ni för braiga barnprogram när ni var små?

Själv älskade jag trolltider, Nania och en massa annat. Vad fanns det mer Vilse i Pannkakan fast jag tror inte det hörde till jättefavoriterna. Men solstollarna var ju super!

• Svar på tråden Nostalgiska barnprogram
  • micki

jaaaaah! ännu ett ika-fan!

jag såg faktiskt en snutt av henne på tv för ett tag sen! på barnkanalen. synd att man inte alltid har det kanalen :(

• JennyL25

Barnkanalen vill jag ochså ha.

Gillade inte ica i rutan. Vet inte varför.

• ninan

Jag älskade förstås "Fem myror", och allt som Staffan Westerberg gjorde! Minns ett barnprogram han gjorde som hette "Den lilla teatern" där Monica Nielsen var med oxå! De drog omkring en dockteater och alla dockorna levde egna liv när de var ensamma! Det var riktigt läbbigt och härligt! Sen fanns ju älsklings-Beppe med "Beppes godnattstund", Kraman och Gosan och Sigrid på pottan! Fast det är väl knappt nån som minns, jag är ju hela 36 år...

• numberone

Disneyklubben... med Eva, Alice och Johan....

• Liziz

Jag kom på en serie till: Den vita stenen!

Tyckte Fideli verkade så himla snäll. Så samlade jag på vita stenar själv ett tag...

• frulan

Men är det verkligen ingen som minns den lilla flickan vars föräldrar hamnade i hennes dockhus?
    Kommer nog aldrig få reda på vad den hette... ingen jag pratat med minns den.

Den kanske bara fanns i min fantasi

• Lilou

frulan: jag kommer ihag ngt sadant!!!...men inte vad den heter...*funderar sa det knakar*...

• frulan

Lilou

Du är min hjälte
    Hoppas du kommer på. Jag veeet att jag aldrig kommer komma på det själv!

• numberone

Barbapapa är väl underbar!!

Svar på tråden Nostalgiska barnprogram