• Fridapida

Smink smink smink vi fortsätter!

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

I TS i den den nedan länkade tråden finns massor av länkar till sminkshoppar på nätet. För att inte TS ska bli för lång så gör vi så här.
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi förra tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m33465870.html

Ni är även välkomna att titta in i min blogg:
    www.svalmarkskan.blogg.se

Nu har vi en lång höst framför oss. Sommaren tog slut alldeles för fort men vi får hoppas att höstmörkret inspirerar till färgstarka och intressanta makeuper. Vågar du mörkt röda läppar? Jag gör det inte även om jag tycker att det är så läckert!
    Är hon inte vacker i de röda läpparna och svarta eyelinern?
    www.handbag.com/&func=display&fileId=29703

Trevlig höst på er allesammans!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 17:54
    Länk till tråden där många av oss har skrivit upp vilka som är våra favoriter.

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m38424225.html

• Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!
  • Linny
    LMK skrev 2008-09-18 19:07:02 följande:
    Kors i taket, LMK har lagt upp nya bilder!! Först en mejk med MUS ursnygga dust Demon. Den gör sig så klart inte helt rätt på bild, mer skimmer i alla de läcka färgerna som den har IRL. Sen 2 st med nya pigmentet från Fyrinnae- But I Like Frogs. Är inte namnet helt underbart!? En ursnygg Blågrön skugga med turkost skimmer. Testade en sotning... gör typ aldrig det & vet inte om jag skulle våga visa mig ute med det heller. Men att testa är kul. En dag är jag nog så modig!
    Jättefint!!!!
    Shoppingtokig skrev 2008-09-18 18:42:25 följande:
    Lite ot men jag samlar vuxenpoäng för fullt just nu, inte nog med att jag är gravid så ska jag & min sambo skriva huskontrakt imorgon!!! Tittade på huset i söndags så det gick verkligen fort, sambon ringde och meddelade då jag satt på fotvård idag, hahaha!
    Åh så kul!!!
  • Typ100

var kan jag köpa en bra kabuki borste som inte är i.d minerals eller everyday...vill inte beställa från utlandet.....

• Fridapida
    Typ100 skrev 2008-09-18 20:22:10 följande:
    var kan jag köpa en bra kabuki borste som inte är i.d minerals eller everyday...vill inte beställa från utlandet.....
    www.mineminerals.se/

jag vet inte om de är bra, men de är i sverige.
    Kabiku från Japonesque o smashbox finns på eleven.se men de är dyra. Sjukt dyra.
  • LMK

Tack tjejjor!!
    Har börjat ta ut svängarna liiite mer när det är fest, så det blir helt klart mer sotningsförsök framöver.
    I morgon blir det nog brunt & guld! Fredag!!

• Shoppingtokig
    Linny skrev 2008-09-18 20:00:28 följande:
    Åh så kul!!!
    Ja *myser*
  • katarina118

kan ni tipsa om en snygg brun skugga från MUS???

• LMK

katarina118 skrev 2008-09-18 21:55:48 följande:

kan ni tipsa om en snygg brun skugga från MUS???
    Jag gillar Brownie, en Microshadow. Den är chokladbrun med guldglitter. Funkar såväl till vardag som till fest. Hur snygg som helst!
  • katarina118

lmk

tack ska kolla in den...vad kosta den??

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!