• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • lhs73

onka är online men ändå har hon lämnat mig åt mitt öde här

undra just hur detta ska utnyttjas

• onka

jag är här!
    Har kollat runt lite bara....

Läste det där om Liljan och konstatera att jag och Critan har valt rätt tid att inte få festa på!

• lhs73

nej nu lämnar jag er åt ert öde här för ett tag

ska slåss med folket på kupolen
    föörhoppningsvis inte så många eftersom det är marknad
    vilka jag ska slåss med efter skoldagens slut
    blääääää
    vilken dag detta kommer att bli
    fast man vet ju aldrig
    förväntar man sig det värsta så kan det bli ju bra

• FiaLisa75

onka - vad skönt att det var ett litet pyre i magen

• FiaLisa75

critan - hur gick det med bilen? Köpte du den? *nyfiken*

• jullis

Hejsan svejsan !!

Hoppas att ni all mår bra.

Här är det full rulle, skall ta och gå till ICA och köpa lite fredags godis. Ja det är mamma som är mest sugen.

• Mammatillfem

Hej på er!

GRATTIS till graviditeten Onka!!!! Kul!!

Jullis! O och jag är ensamma hemma,K jobbar.Lät smaskigt med godis,mmm..,blev så sugen på min last,CHOKLAAAAAD!! Har ingen hemma,kanske baka en kladdkaka??

I morse åkte min sambo till Borlänge halv åtta för att förhoppningsvis få tanka gratis genom Mix Megapol,men fast han var där var det direkt hundratals andra som hann före och han kom hem med lika tom tank som när han åkte...Att det är så omöjligt!

• critan

Fia - Den vart såld innan jag hann titta ens. Så jakten fortsätter, vill ju ha en "ny" bil ju! Just nu åker jag runt i sambon fula skrotford, snål som jag är. Den drar ju mindre bensin än min! Men den är rostig och ful, luktar lite skumt ibland och så. Får komma ihåg mobilen om den skulle braka!

Onka - Tills vi är "back in buissenis"(hur stavas det?) har dom fixat ett nytt toppen-ställe, ellerhur? Typ Broadway, det skulle va nåt! *saknar*

lhs - När-var-hur en gång till tack! Kanske kommer, är dina barn hemma? Kan mina följa isåfall?

• lhs73

Tupperware
    tisdag 27/9
    kl: 19,00

critan: mina barn är hemma å blir säkerligen överlyckliga om det dyker upp något barn att härja med

Svar på tråden Borlängetråden del 3