• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • lhs73

haha
    för tillfället är sidan enbart min

• lhs73

undra just hur möe svammel som behövs för att sidan ska bestå

• lhs73

fast då är frågan om jag har tid att sitta å svamla eller om jag bör få klar ungarna så de hinner i tid till skolan

• lhs73

nej nu får sidan bestå eller låta bli
    nu måste jag "sparka" lite på barna

• onka

lhs- man skulle kunna tro att du får betalt för varje inlägg....
    Om så vore fick barna en rolig marknad!

Själv så tänkte jag ta det på söndag precis när de öppnar, dels så är det halva priset på karuseller då samt att det oftast inte är så mycket folk då!

Sambon kunde inte hålla sig utan berättade nyheten för Natta igår, hon blev överlycklig. Det här har hon väntat på i mååååånga år.
    Hon sa att hon inte skulle berätta det för någon mer än bästisen än eftersom vi sa att det fortfarande kan hända mycket. Sedan när jag lämnade henne på skolan ser jag hur hon rusar till fröken....sedan får hon en kram av fröken och fröken vänder sig om och mimar Grattis.
    Kan inte sluta skratta åt min dotter. Hon hade tom drömt om bebisar i natt, fast i hennes dröm var det tvillingar som hette Albin och Elsa.

Sitter här och försöker komma fram till bvc men där tutar det bara upptaget. Har för mig att det var likadant för sisådär 9-10 år sedan.....

• onka

Nu är jag inskriven på mvc och till min stora lycka är min "gamla" bm tillbaks igen!
    Det var kanske tur det blev så långt mellan barnen då

• lhs73

onka: skulle jag få betalt så skulle det bli ännu fler svammel inlägg
    å ja du minns rätt, det var lika upptaget då liksom som vid de andra 2 jag har
    fast då gick det iaf att tala in på telefonsvarare, går det fortfarande

• lhs73

onka: förresten, räcker det inte med en make som sitter å surfar för att tjäna pengar
    egentligen ett rätt smart sätt
    men ger inte tillräckligt än för att jag ska kunna leva lyxhustrus liv

• lhs73

onka: du är rätt glad över ditt tillstånd idag va, med tanke på dagens BT å Liljans indragna alkoholtillstånd

• lhs73

fast vill man på liljan får man väl skynda sig över helgen
    vart tar man vägen sen då ???????????

Svar på tråden Borlängetråden del 3