• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • FiaLisa75

critan - det är helt ok att säga att man vill ha egentid utan barn! man måste ta egentid, utan just barnen - fråga moja får du höra

Syns i morgon!

• onka

Godmorgon!

Jag är först.....

Critan- du är en snäll mamma som låter M få vara själv med Linn. Så du gör egentligen en stor uppoffring!!!!!

Moja- kanske Ellen har ont i magen för att du inte mått så bra? Både hemma och på skolan märker de på Natta när jag har varit sämre, då har hon ofta ont någonstans - sympationt...
    Ofta säger barn ont i magen fast det kan vara något annat har jag fått höra när jag varit med Natta till doktorn.

Fialisa- du får gärna ta det bästa på slutet ikväll....
    Jag ska på info i skolan till 18.00 så jag kommer att bli lite sen, men vill inte missa "godbitarna"!

• Heather KL

Hej allihopa!

Nån som vill komma o fika hemma hos mig nångång? Vi kan ju ha nästa träff här hos mig... med god fikabröd och kaffe/te/saft....

Saknar att vara här... har varit så upptagen med annat nu i september att jag nästan hinna inte på datorn... kanske 30 minuter om dagen...

Kram!

• Moja

heather - Jag kommer gärna! (Säg till om jag ska ta med kläder till alex)

• critan

Godmorgon adeliha! sovit till nu?

Heather - jag kommer gärna!

• Adeliha

Critan Sovit?Får jag någonsin det i mitt hem?Fast det är himla tyst och skönt just nu...
    Inga inneboende,ingen gubbe och ingen unge :)

• Adeliha

Har iallafall hunnit sportis runt...
    Fast har tittat xtra många ggr på chokladkakan oxså,om det inte är bättre att öppna den :)För då får man ju alllt för sig själv :)

Svar på tråden Borlängetråden del 3