• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • critan

Annars kan du komma hit och ta reda på en bajsblöja om du vill!

• Adeliha

Ska nog kasta ut den ... dator så man kan få nått gjort istället.
    bajsblöjor nä tack...fast jag och din raring ligger nog på samma nivå i lukter just nu.Skulle behöva duscha.

• Adeliha

By the way....Gissa när gammel mormor kom imorse?
    6.30...Men öppna inte dörren åt henne...Hon bara var hit och la i morgontidningen.*suck*

• critan

Hehe! Gör så du, duscha menar jag! Kasta inte datorn, den är dyr ju! Man kan stänga av den, har jag för mig. Tror det finns en knapp......!

• critan

Det är hon som snor dom alltså, så glömmer hon säkert det. Den var ju spårlöst borta en dag hos mor din! Varför kan inte gamla människor sova???? Åtminstonne tänka att dom unga vill sova....

• Adeliha

Nix...dax att börja göra en massa.
    Jennie har vart ner med alla leksaker från förrådet.Måste lyckas gömma skiten innan junioren kommer.ha re bra ,syns och hörs....

• lhs73

hallå gott folk

tror jag måste lära mig att inte lägga mig för tidigt på kvällarna
    kommer jag i säng före 23 så är jag död på morgonen
    lägger jag mig efter så är det lättare att komma upp

jaja

nu har vi varit till läkaren med Fanny
    det resulterade inte i möe, bara en remiss till labb för att göra en laktosbelastning
    så ännu mera väntetid innan vi får veta hur det ligger till
    å är det inte det så är vi tillbaka på ruta 1 å får börja om vid läkare igen
    om jag beställer tid för en utredning ang. laktos så kanske dom skulle kunnat skicka oss direkt till labb istället

men men

kom ihåg Tupperware hos mig ikväll kl: 19,00

• FiaLisa75

lhs - jag tar jullis med mig så du vet

onka - ska försöka spara det bästa till sist annars får du väl förhöra dig ikapp

Syns i kväll!

• Heather KL

Moja och Critan,

Vilken dag denna vecka är bäst för er? På torsdag kväll har jag utställningsringträning med Diesel men annars vi kan ta det på tidig eftermiddag vilken dag som helst Jag är hemma jämt.

Och Moja, ja gärna ta med kläder åt Alex, vi har honom ibland i 62/68 och ibland passar 72/74 eller vad det nu är. Han är 66.5cm lång och 7kg tung.

kram!

Svar på tråden Borlängetråden del 3