Haha jag kommer inte att komma sent!!!
Det var inga föräldrar som jag känner som skulle dit så då vill/vågar inte jag gå heller. Infon är på STORA skolan nere i Domnarvet tillsammans med föräldrarna där nere och de kanske biter mig om jag kommer ensam!
Inte vet jag vilken lokal det är i heller, tänk om jag kommer fel och hamnar på ett möte för högstadiet......
Nej så jag kommer nog lite tidigt jag också till lhs, fast av den anledningen att jag vill få bra parkering till min heffakluns bil.
Har vågat mig utanför dörren idag!
Var på biblan med familjen, lånade böcker och fikade. det var en reparationshandbok vi behövde så de hjälpte oss att göra sökning och det fanns en- på Åland. De har skickat efter den så nu är det bara att vänta....
Nattas pappa ska hjälpa sambon att byta något som satt knepigt tilli motorn men de ville ha handboken för att veta att de är på rätt ställe...
Varför skaffa man inte en volvo i stället?
Å vad jag svamlar, men tänkte att det var kanske bättre med svammel här där ni slipper lyssna än att jag ska prata hela tiden hos lhs, tror inte fialisa blir så glad på mig då och så tar lhs mig i örat och skickar in mig till Fanny och Linus och säger åt dem att vakta mig!
Nej nu ska jag ta och ge mig, en stund.....