• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • Heather KL

Critan - Vad är det?!? Grattis att huset är såldt!

Om det inte blir fint väder kan ni fika hos oss? På Ringen 4A?

• critan

alltså, magnus vet inte ens det här, även om han borde få veta först. men jag är rädd för vad han ska säga. jag testade plus idag. fatta mitt shit!! detta får inte lämna denna tråd, ok? vet inte alls hur långt jag gått, enligt sista mens är jag i v10, men det tror jag inte. har börjat må illa, därför köpte jag idag ett test, som såklart visade positivt på direkten, ingen tvekan liksom. shitshitshit........hur ska jag tala om detta för m? han vill ju inte ha fler, iaf inte nu, har han sagt. men han har varit fullt medveten om att vi inte skyddat oss. har inte "gjort det" speciellt ofta, men tydligen på "rätt/fel" dag då! åååååh, fattar ju att jag bara har två saker att välja på, kan inte liksom bara strunta i det så försvinner det. fast jag skulle önska att jag inte visste.....menmen, nu vet jag, och ni!!! men ni tiger, ellerhur???? HJÄLP MIG!!!!

• critan

ps. huset är nästan sålt, dom ska kolla grunden på måndag och om det inte är några fel där, så köper dom!!!

• onka

Critan grattis till att ni kanske fått huset sålt och till det andra oxå. Tror och hoppas att Magnus ändrar sig nu när det är ett faktum! Och som du säger han var medveten om riskerna så........

• Heather KL

Grattis Critan *stora kramar* O jag hoppas din Magnus ändrar sig och är glad för den blivande familjmedlem!

• critan

tack mina vänner! jag hoppas också det, bara jag tar mod till mig och talar om det för honom. nervöst som attan!!

• onka

Hur går det Critan har du hittat modet än?
    Jag håller tummarna för dig att det går bra!!!!

• critan

har inte hittat modet än, nån som vet var det finns??

onka - det får INTE komma fram till lotta!

• Moja

critan: Grattis! Förstår att du är nervös men det är ju inte bara ditt "fel" att du är gravid, han måste ju också förstått att det kan hända.

Svar på tråden Borlängetråden del 3