• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • Moja

critan, du tänker väl på att det inte bara är vi som läser här...

• critan

nu ska jag gå och se om jag hittar modet i soffan!! phuuu, djupa andetag, in, ut.......

• Moja

Nu kan jag inte gå o lägga mig förrän jag får veta hur det går för critan! Fast hon kanske inte har tid för oss mer ikväll iofs... Hon o sambon har väl lite att prata om.

• onka

Inte bara jag som vill veta alltså. Sitter här och loggar in och ut i reklampauserna.
    Hoppas att det går bra för henne!

Critan- tänker på dig gumman....men du vet vart vi finns när du behöver!

• critan

tror det gick bra, han gissa direkt, sen sa han inte så mycket mer, låter han smällta det

• onka

Skönt att det gick bra. Du ska se att när han fått smälta det så kommer han på att det blir kul med en liten till!

• anne h

*Kikar in här och vinkar*

Kul att hitta en tråd för oss i Borlänge med omejd (vi bor strax utanför Borlänge)

ha det gott!
    /anne.h

• Moja

Välkommen anne h!

Kommer du på vår picknick imorgon? Kl 14 i Mellsta.

• critan

Tja! Jag vettesjutton om han fatta nåt igår, han säger ju inget. Allt är som vanligt. Måste nog fråga om han förstod att det ÄR så, inte att jag MISSTÄNKER att det är så. Han kanske trodde det, vad vet jag.

Svar på tråden Borlängetråden del 3