Inlägg från: Lingonflickan |Visa alla inlägg
  • Lingonflickan

Nej!!!! Läste expressen och mår nu fysiskt illa. Emma, lilla Emma, hur kan de bete sig så här? Hur 17... Oh, vad fruktanvärt att få höra detta gumman. Om jag kunde hjälpt dig ändå men det finns inget jag kan göra. All världens kramar till dig just nu.

• Lingonflickan

Om det går fri kommer jag tappa förtroendet för rättsväsendet totalt.
    Står bakom dig gumman, hela vägen. KRAAAAAM!

• Lingonflickan

Skrev en dikt till dig

I wish,
    there was anything I could do,
    to bring them back to you.

You know I would have
    if I could have
    Anything, I swear.

I wish,
    that I never heard of you,
    cause if I didn´t do
    they would still be there with you.

You'd still be happy
    still be with them
    holding them in your arms.

I wish,
    there was anything I could do,
    to bring them back to you.

You know I would have
    if I could have
    Anything, I swear.

MiS

• Lingonflickan

Vill att du ska veta att jag tänker på er, ofta. Och kommer ha er i tankarna hela tiden nu när det sätter igång. Måtte kärleken och godheten segra, båda finns i dina barn och er relation.

• Lingonflickan

Vet att du inte är här och läser just nu men vill skriva en liten hälsning ändå. Tänker på er och tänder tre ljus. Kan inte uttrycka i skrift hur mycket mina tankar är med er nu. Men mycket annat får inte plats och så kommer det nog vara nu framöver. Ber för er och för en fällande dom med livstids utvisning.

Att inte "det" fattar att det bara var ett stort misstag i din sambos liv.
    Önskar mig en vändning likt filmen på heder och samvete där Jack Nicholson plötsligt tappar sig och erkänner allt i ett utbrott. Tänk om det kunde göra samma sak. Bli så arg att det visar sitt rätta ansikte för hela rättssalen.

• Lingonflickan

Imorgon är det Emmas tur att höras. Jag kommer rota fram så många ljus jag kan som en symbol för mitt stöd. Låt Sverige lysa av massor av ljus imorgon.

Svar på tråden Mina två änglar