Inlägg från: Lingonflickan |Visa alla inlägg
  • Lingonflickan

Mina två änglar

MrsArvid skrev 2008-11-17 13:05:59 följande:
    Idag är det 8 månader sedan Max och Saga fick sina änglavingar.
    Läser det du skrivit än en gång ikväll, och än en gång rinner tårarna och det gör så ont inombord.

Emma, gumman, hur har din dag varit idag? Inte lätt antar jag förstås. Hoppas du lyssnat på din kropp och din inre röst idag. Jag hoppas du fått höra dina älsklingar i ditt hjärta, att du fått känna dem nära.
  • Lingonflickan
    emmy840508 skrev 2008-11-17 22:14:44 följande:
    Idag var en otroligt jobbig dag... jag vaknade imorse och låg och tänkte. Varför kommer känslorna nu, jag har inte haft sånna här upp och nergångar i måendet som jag har nu. Börjar det komma ifatt mig? Det gör så otroligt ont. Jag saknar mina små så mycket. Jag vill krama de en gång till, jag vill tala om att jag älskar dom, jag vill byta blöja på Saga igen och höra Max ropa "färdig" från toaletten samtidigt. Jag vill ha fullt upp med barnen, Jag älskade att göra så att de mådde bra, då bådde jag bra.De fattas mig verkligen, det var så mycket jag ville göra med dom. Jag saknar att ha Max bredvid mig i soffan och saga i mitt knä när vi såg bolibompa på kvällarna.Jag var vid graven idag, jag hadde så svårt att gå därifrån. jag gick dit en gång till senare.Jag lämnade rosor och ljus.... det e så fint där. 8 månader känns som en hel livstid.....
    Sänder dig den största varmaste kram cybervärlden förmår. Ord räcker inte just nu. Gråter med dig och önskar det fanns något jag kunde göra för att du skulle få uppleva just dessa saker igen. Jag önskar det fanns en möjlighet att vrida tillbaka klockan och hindra det från att hända. Jag vet du skulle göra vad som helst för det och även om det låter konstigt att komma från nån du inte känner IRL kan jag lova dig att jag skulle göra det med om jag kunde. Men nu är allt jag kan göra att sända dig mina tankar och en virtuell kram. Åh, vad det känns futtigt.
  • Lingonflickan

Även idag brinner tre ljus för er, ditt också Emma, jag vill göra det som en aktiv handling för att visa stöd, fast du inte ens kan se det, och tänka extra på dig just nu. satt hemma och jobbade igår hela dagen och när jag skulle hämta barnen på dagis insåg jag plötsligt att det blivit mörkt. Jag hade inte tänt lampan på hela dagen utan det enda som lös var era tre ljus. Det kändes bra.

• Lingonflickan

jag håller med isvatten, en jättefin tanke men det känns som listorna tar över den här tråden och det känns inte helt bra. Bättre att inte skriva fler listor tills Emma sagt sitt och då göra det i en ny tråd.

• Lingonflickan

Ville bara säga att jag tänker på er och den stundande rättegången. Hoppas de tar ditt minne på allvar för där finns ju svaret.

• Lingonflickan
    emmy840508 skrev 2008-11-20 21:45:16 följande:
    Jag har setat ochs försökt ladda upp bilder här på familjeliv, men det vill inte riktigt som jag vill. Men det är påväg fler bilder... Jag ska göra det så fort jag får ork och tid, säger till när det e klart. Nu ska jag sova. Det är mer förberedelser imorgon. Jag kommer säkerligen har svårt att komma ut här på nägra dagar. men jag kommer ALDRIG låta bli att uppdatera er så fort jag har tillfälle! Ta hand om er alla.... och era familjer!!!
    Ta hand om DIG. Hoppas du får den sömn du nu såväl behöver. Kram och godnatt. MiS
  • Lingonflickan

Ztampe: Vi vet ännu inte när det börjar i Hovrätten, men mina ljus brinner varje dag sedan tidigare så därför tog jag en bild på dem redan nu.

Svar på tråden Mina två änglar