Mina två änglar
Emma, gumman, hur har din dag varit idag? Inte lätt antar jag förstås. Hoppas du lyssnat på din kropp och din inre röst idag. Jag hoppas du fått höra dina älsklingar i ditt hjärta, att du fått känna dem nära.
Även idag brinner tre ljus för er, ditt också Emma, jag vill göra det som en aktiv handling för att visa stöd, fast du inte ens kan se det, och tänka extra på dig just nu. satt hemma och jobbade igår hela dagen och när jag skulle hämta barnen på dagis insåg jag plötsligt att det blivit mörkt. Jag hade inte tänt lampan på hela dagen utan det enda som lös var era tre ljus. Det kändes bra.
Emma, då ska du veta att jag tänder ljusen varje dag här hemma. Det länns viktigt att göra det.
jag håller med isvatten, en jättefin tanke men det känns som listorna tar över den här tråden och det känns inte helt bra. Bättre att inte skriva fler listor tills Emma sagt sitt och då göra det i en ny tråd.
Ville bara säga att jag tänker på er och den stundande rättegången. Hoppas de tar ditt minne på allvar för där finns ju svaret.
JohannaMatt: Jättefin idé!
Mina ljus...
Ztampe: Vi vet ännu inte när det börjar i Hovrätten, men mina ljus brinner varje dag sedan tidigare så därför tog jag en bild på dem redan nu.