Mina två änglar
emmy840508 skrev 2008-12-06 12:57:51 följande:
emmy840508 skrev 2008-12-06 12:57:51 följande:
Anytime verkar ha problem just nu.
Fast jag verkar alltid ha problem men nu stod det tekniskt fel.
Jag är sur på mig själv för jag missade programmet igår fast jag skulle se det och jag kan inte se avytime, kan bara höra det. Kan det gå i repris?
PigeonP skrev 2008-12-08 09:15:04 följande:
Emma. Såg att du var online. Är du inte i hovrätten? Förstår visserligen om du inte orkar det. Led så med dig i fredags. Satt bara och följde rättegången via expressen och vlt. Ville så gärna ha kunnat överföra styrka och omtanke telepatiskt men det kan jag tyvärr inte. Skönt att se dig gumman.
Lindacar: Ok, tack för info.
Emma: jag tycker det var bra att frågan ställdes för då fick alla de som funderat så veta hur det är. Du gav ett mycket bra svar och jag tycker att programmet var bra gjort, med respektfullhet. Känner det som de hela tiden mött dig på ett bra plan, är det så du upplever det eller har du nån gång känt att de klampat på? (Lyckades till slut se det efter att ha ändrat lite inställningar i datorn)
Emma: Det är konstigt tycker jag att folk vill bo där när de vet. Det var ett par vi kände lite ytligt som omkom i Tsunamin. Det var ingen från orten som var spekulant utan det kom en familj utifrån.
Jag läste att hon ville vara hans drottning, jo det kan jag tro. Jag har ju läst böckerna om Narnia (Isdrottningen, alias vita häxan)