Mina två änglar
Jag kan knappt skriva nu, har också hört, tyckte mig höra "mamma" jag också så nu har jag insett att jag får jobba igen i helgen eller nåt. Det går inte fokusera idag.
Jag kan knappt skriva nu, har också hört, tyckte mig höra "mamma" jag också så nu har jag insett att jag får jobba igen i helgen eller nåt. Det går inte fokusera idag.
lyckligmamma skrev 2008-12-05 14:10:53 följande:
namera skrev 2008-12-05 14:15:07 följande:
Emma, lilla gumman. Åh, vad jag lider med dig. Jag vill bara att de ska komma tillbaka till dig och ge din vardag ljus igen. Följer rättegången och önskar jag kunde trösta dig. Jag önskar att det ska vara ett misstag, att barnen ligger på intensiven men läget stabilt på sin höjd, att de ska vara på bättringsvägen. Men mest av allt önskar jag att detta aldrig hade hänt.
Oroar mig för Emma just nu. Vill bara sätta mig i bilen och köra dit och krama om henne men det går ju inte.
men!!!!!! Det har ingen empati, känslokall och totalt utan hyfs! De måste bryta för idag tycker jag.
Emma, all världens kramar gumman.
Emma, emma, vilken hemsk dag du haft. Önskar jag kunde burit lite av smärtan åt dig idag. Har haft mängder av ljus tända för er idag. Har tänkt på dig hela dagen, det är nog det enda jag gjort idag faktiskt. Förstår att du inte kunde hålla tårarna borta. Gråt Emma, det behöver du. Skönt att du får en andningspaus över helgen. Ta vara på varandra och hälsa på barnen och samla kraft.
Hur betedde hon sig när stackars Emma bröt ihop då! Då var det inget fel på språkkunskapen inte.
www.expressen.se/Nyheter/1.1394104/arbogamamman-knacktes-av-tyskan Blev chockad när jag läste detta, att man inte tänkt så långt. Det är så utstuderat, Fy 17!!!!
Emma, gumman, jag kan inte med ord hjälpa dig men vet att du är i våra tankar hela tiden.