Inlägg från: Lingonflickan |Visa alla inlägg
  • Lingonflickan

Mina två änglar

Jag kan knappt skriva nu, har också hört, tyckte mig höra "mamma" jag också så nu har jag insett att jag får jobba igen i helgen eller nåt. Det går inte fokusera idag.

• Lingonflickan

namera skrev 2008-12-05 14:15:07 följande:

Men usch! Hade jag varit oskyldigt anklahad för mordet på två barn hade jag varit helt förstörd. Hon gör det ju inte lätt för sin advokat direkt. Låter som en synnerligen sjuk människa i mina öron.
    Verkar som hon försöker demonstrera att det här har inget med mig att göra, låt dem hållas typ. Ingen bra attityd och känns minst sagt oförskämt mot hela rättsprocessen. det är att bete sig på en treårings nivå. Men förhoppningsvis gör hon sig själv en otjänst så rätten förstår vad för typ de har att göra med.
  • Lingonflickan

Emma, lilla gumman. Åh, vad jag lider med dig. Jag vill bara att de ska komma tillbaka till dig och ge din vardag ljus igen. Följer rättegången och önskar jag kunde trösta dig. Jag önskar att det ska vara ett misstag, att barnen ligger på intensiven men läget stabilt på sin höjd, att de ska vara på bättringsvägen. Men mest av allt önskar jag att detta aldrig hade hänt.

• Lingonflickan

Emma, emma, vilken hemsk dag du haft. Önskar jag kunde burit lite av smärtan åt dig idag. Har haft mängder av ljus tända för er idag. Har tänkt på dig hela dagen, det är nog det enda jag gjort idag faktiskt. Förstår att du inte kunde hålla tårarna borta. Gråt Emma, det behöver du. Skönt att du får en andningspaus över helgen. Ta vara på varandra och hälsa på barnen och samla kraft.

Svar på tråden Mina två änglar