Mina två änglar
"- Beslutet att ta mitt liv hade jag tagit redan innan jag reste till Sverige, säger hon." Och varför skulle hon tvunget göra det i Sverige? Om inte för att sambon skulle ta åt sig och må dåligt. Med tanke på den fina person han är.
"- Beslutet att ta mitt liv hade jag tagit redan innan jag reste till Sverige, säger hon." Och varför skulle hon tvunget göra det i Sverige? Om inte för att sambon skulle ta åt sig och må dåligt. Med tanke på den fina person han är.
Schürrer förnekar att hon läst NN:s blogg.
- Jag visste inte ens att han hade träffat en tjej.
Men det hade han ju talat om för henne...
För säkerhets skull skapade jag denna tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-256/m39250615.html
zazla skrev 2008-12-12 11:39:23 följande:
Emma, vill bara säga att jag tänker på er massor. Ni måste lida nåt så fruktansvärt just nu när hon får hålla låda på det där sättet och rättegången dessutom blir förlängd. Skönt att ni har varandra och er trygga varma kärlek.
Kram!
Stackarn.
Jag kan ta en förkylning, tänk om du kunde kasta den hit.
Rättegfångssnack här:
www.familjeliv.se/Forum-11-256/m39250615.html
Emma med sambo: Så hemskt att allt i ert privata är sånt högvilt. Förstår ert resonemang men tycker det är tråkigt att det ska behöva vara så.
Har inte försvunnit från trådarna, har varit inne och läst ikapp och tänker mycket på er, men haft en fullspäckad helg. Bl.a. har vi varit på skridskobarnen för att lära pojken åka skridskor. Funderade på om Max börjat med skridskor innan den där dagen?
Sussie: Vad menar du?