Inlägg från: Lingonflickan |Visa alla inlägg
  • Lingonflickan

Mina två änglar

Sussie:Om du syftar på mitt inlägg så handlar det inte om den dagen men om det som var innan dess. Jag tror Emma förstår hur jag menar, det tror jag du gör Emma, annars får du säga till mig. Vill absolut inte göra dig mer illa än du redan far gumman.

• Lingonflickan

Faster: Jag ska svara på din fråga om nya tråden. Vi är flera som fått inlägg borttagna av den anledningen att vi sagt vår hjärtas mening om det och för den skull och för att Emmas tråd inte skall riskera att stängas öppnade jag en ny tråd.

• Lingonflickan

Emma: sänder dig min omtanke också idag. Förstår att det är riktigt tuffa dagar för er just nu. Önskar det fanns något litet jag kunde göra men jag känner mig bara så maktlös. Jag kan ju ingenting göra för er hur gärna jag än vill.

• Lingonflickan

emmy840508 skrev 2008-12-17 22:23:24 följande:

Jag har kvar samma vänner som innan. De har funnits där som just de vänner de är. De finns där när jag behöver dom och finns på avstånd när jag behöver vara ensam. Jag e så lyckligt lottad med vänner som finns där vad som än händer. Igen vän el bekant har tagot avstånd, utan det e snarare jag som tagit lite avstånd ibland för att jag behöver utrymme för mina känslor som jag endast lyckas släppa ut i min ensamhet el med min sambo i närheten. Så mitt o min sambos liv är det som kommer allra först, men jag försöker att inte glöma bort att visa mina vänner hur mycket jag uppskattar dem. Men, de har aldrig krävt något av mig och det är de som kommer vara mina vänner resten av mitt liv.
    Det märks att det är äkta vänner du omgett dig med och jag tror mig veta att du varit en lika god vän om rollerna varit omvända och de drabbats av detta ofattbara.

Hoppas du får lite sömn inatt och att du ska orka med morgondagen.

Många varma cyberkramar
    MiS
  • Lingonflickan

emmy840508 skrev 2008-12-17 23:10:01 följande:

Jag såg också efterlyst... De sommade in Sagas ansikte, min söta flicka. Och den storleende Max, min kloka och älskade pojke. Att de finns med i ett program som efterlyst känns overkligt. Men det ÄR inte overkligt. Jag lyssnade på vad de sa. Att 2008 år ett år vi aldrig kommer glömma. Nej, det året har etsat sig fast i många tror jag. Lilla Engla, hennes mamma berättade för mig att Engla hadde hört vad som hänt max o saga, och frågat sig mamma -hur kan någon göra sådant mot BARN. (vet ej om jag citerat rätt nu).Några veckor senare hamnade hon i en situation som hon troligtvis vart rädd för sedan hon hörde om mina barn. Hur kan en vuxen människa stå framför ett barn, se dess skräck i ögonen och göra en sådan omänsklig handling? ÄR det människor som gör sådant? Många frågor, men ingen kan nog ge svaret. Men vi som finns kvar kan göra allt för att det goda ska segra över det onda... Då lever människan vidare.
    Åh, Emma, de är verkligen underbart söta! Som mor tycker jag självklart att mina egna två är de sötaste barnen som finns, men dina kommer inte långt ner på "listan" Och som skrevs ovan kan också jag se vilken fantastisk mamma du är och alltid kommer vara. En tanke slog mig att de gav och fick mer kärlek och liv än många gör under ett helt liv. Tolka mig rätt. Du vet att jag önskar av hela mitt jag att de skulle vara hos dig fortfarande.
  • Lingonflickan

Jag fick den uppfattningen men hängde inte fullt med i TR eftersom jag då inte kände till att man kunde göra det på nätet.

Svar på tråden Mina två änglar