• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Ekorrfamiljen

Hörde på nyheterna att det blev en överklagan.. Jobbigt!!

Kram!

Alla goda ting är 3, men jag vill gärna ha ett 4:e barn ändå!
  • WimsA
    Ekorrfamiljen skrev 2008-10-29 13:35:05 följande:
    Hörde på nyheterna att det blev en överklagan.. Jobbigt!!Kram!

Tänker på Er!
    Är man Stor och Stark måste man vara Snäll.
  • MyStark

Jag har precis tagit mig igenom alla sidorna, efter 3 dagars läsande och många tårar.
    Det är fruktansvärt att något så hemskt ska behöva hända och att två små oskyldiga barn ska behöva sätta livet till.
    Ingen människa ska behöva vara med om det som du behövt ta dig igenom och jag kan inte förstå hur du kan vara såå stark och "klok". Allt det du skrivit är så fint och så noga gonomtänkt. Har läst att du funderar på att skriva en bok och det tycker jag är en väldigt bra idée. Jag skulle deffinitivt läsa den och fler människor borde få chansen att läsa om dig och läsa hur fint och starkt du skriver.
    Det känns verkligen som att jag känner både dig och dina små änglar efter att jag läst det du skrivit. Även om jag inte riktigt kan förstå hur du känner förrän jag själv får barn så beklagar jag djupt det som hänt och skickar över en stor kram.
    Lycka till på TV ikväll och ha det så jättebra i London under helgen...

• 19Anna82

Vill bara skicka en jätte styrkekram då jag hörde om överklagan samt skicka en hälsning och önska er en trevlig resa, London är en underbar stad!! Passa på att lyxa till det, ni förtjänar det!

Kram !

• SofiaOlava

Vännen!

Orkar du en omgång till???
    Du vet att vi bara är ett pendeltåg bort under den kommande rättegången! Ni är alltid välkommna om det behövs. Bara för en fika och sällskap, eller för nattlogi för er eller familjen!

Ha det så skönt i London (håller med Tommy, big ben är bara en stor klocka )

*Kram*

• 3barn
    Ekorrfamiljen skrev 2008-10-29 13:35:05 följande:
    Hörde på nyheterna att det blev en överklagan.. Jobbigt!!Kram!
    Tänker på er Emma.
    Alexandra980514,Emelie991107,Sabina020807,Saga051230
  • Anki 82

Vad jobbigt
    Känns som den där j***a onda människan borde ge sig nu...

Du har hela Sveriges stöd Emma! Hoppas du fortfarande orkar kämpa!

• coCKa

ÅÅÅ Emma, vad tungt!! Hade så gärna hoppats att du skulle slippa gå igenom detta ännu en gång! Att du inte skulle behöva vara på samma ställe som den där "människan" något mer!!

Men jag vet att du fixar det, jag vet att du har styrkan!
    Vi finns här med dig hela vägen, glöm aldrig det!!!

STOR KRAM!!

• Tibertius

Emma,

Så jobbigt för dig och de dina! Men jag är övertygad om att du kommer att klara av att möta odjuret ännu en gång. Du har hela svenska folket med dig! Glöm aldrig det..Tänk om hon ändå kunde erkänna det hon gjort, alla är ju övertygade om det ändå.
    vi håller tummarna för dig hela vägen!
    Hoppas ni hade det bra i London.

Många kramar

• Fragile Angel

Vad fin du är Emma . Jag såg nyss .

Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
Svar på tråden Mina två änglar