• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • kärålajn
    faster skrev 2008-10-28 21:54:34 följande:
    undrar om et programmet kommer gå i repris?någon som vet`har ej möjlighet att titta då det är den mest aktiva tiden på mitt jobb...typiskt skulle så gärna velat se det..
    Det tror jag, det brukar då gå i repris under helgen!
    Kolla i tidningen imorrn, det brukar stå där!
    ღ Äntligen! Nu har vi världens goaste OLIVER hos oss! ღ 08-04-02
  • emmy840508
    MissTiny skrev 2008-10-28 21:55:12 följande:
    Hej Emma! Du sa till mig för många år sedan att du tycker att jag är en stark person, men jag kommer inte i närheten av din styrka! Din styrka kan inte beskrivas i ord! Jag tänker på dig! Kram //Tina
    Du har styrkan du med. Du e enormt stark i dig själv.
    Tack för dina fina ord. Vad roligt att ha dig med här.
  • faster

Tack för era svar...
    Ja ja har ju följt Emma här o vill så gärna få se imorgon...inte för att jag kan ge henne nåt stöd på så sätt men det skulle kännas bra....

kärålajn skrev 2008-10-28 21:58:37 följande:
    Det tror jag, det brukar då gå i repris under helgen!Kolla i tidningen imorrn, det brukar stå där!
    [/citat]
    AngelicaF skrev 2008-10-28 21:56:19 följande:
    [citat]
    Det är ju direktsänt så jag tror inte det.
  • AngelicaF
    faster skrev 2008-10-28 22:00:18 följande:
    Tack för era svar...Ja ja har ju följt Emma här o vill så gärna få se imorgon...inte för att jag kan ge henne nåt stöd på så sätt men det skulle kännas bra....
    Jag ska absolut se Emma.. Har bott granne med hennes sambo.. Dem är så starka och vilken familj det är..
  • Tibertius

Hej Emma,

Önskar dig en riktigt trevlig Londonresa. Jag håller tummarna hårt för att det inte kommer in någon överklagan, så jobbigt för dig att behöva vara med om allt en gång till, även för dina nära och kära. Jag ska också vara ledig några dagar nu, jag och min man skickar barnen med farmor till landet och åker efter själva på fredag. Känns lite jobbigt att skicka iväg dom, man vill ju vara med dom när man är ledig. Samtidigt är tiden med farmor mycket värt för både farmor och barn.
    Som sagt ha det så jättetrevligt. Som vanligt tänker jag massor på er!

Kramar

• Fragile Angel

Jag har ingen aning om hur det funkar om att vara med i TV, så förlåt min kanske okänsliga fråga, men får du betalt för att medverka?

Kram

Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • Mamasnest

Nu har jag länkat till minnesfonden och debattprogramet i min blogg, hoppas att andra gör likadant.

Trebarnsmamma på heltid
  • maggan75
    Mamasnest skrev 2008-10-28 22:10:49 följande:
    Nu har jag länkat till minnesfonden och debattprogramet i min blogg, hoppas att andra gör likadant.
    Jag har oxå länkat till minnesfonden i ett inlägg i min blogg för ett tag sedan
  • Mamasnest
    maggan75 skrev 2008-10-28 22:14:19 följande:
    Jag har oxå länkat till minnesfonden i ett inlägg i min blogg för ett tag sedan
    Det är en så liten sak att göra, men för hoppningsvis leder det till något gott.
    Trebarnsmamma på heltid
Svar på tråden Mina två änglar