• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • AngelicaF

Glöm inte att se på TV4 kl 22.40 nu i kväll.

• vildaungarnasmamma

sitter också bänkad framför tv:n.

vill ni veta en lustig sak?
    precis när de visade dig, Emma, på tv, så gick sonens robot igång.
    Och den kan inte gå igång egentligen då batterierna är superdåliga och har inte funkat sen i somras.
    Kanske var Max här och ville säga hej och säga att hans mamma ser jätte fin ut i Tv

• AngelicaF

Emma, du är den starkaste jag vet!

Tittar på tv:n nu

• elegi

Sitter oxå och tittar på tvn, kommer vara supertrött imorogn men som flera skrivit så detta ville jag se
    Överklagan var väl ksnke inte oväntad men man kunde ju ändå ha hoppats att ni skulle slippa gå igenom detta igen

Kram

Nytt ordspråk -Även apfula tårtor kan smaka gott (snott från mamsingen)
  • kärålajn

Du var jätteduktig idag Emma.
    Jag förstår fortfarande inte hur du lyckas... stark, modig och man såg verkligen hur ditt stora hjärta lös igenom. Du verkar vara en genomsnäll människa!
    Snygg du var i blont hår förresten! :)

ღ Äntligen! Nu har vi världens goaste OLIVER hos oss! ღ 08-04-02
  • SandraS

Har titta på dig på tv:n nu, jag vet att du vill att ditt hår ska växa ut och bli långt, men du passar jättebra i den frisyren du har nu oxå.

Jag var ute i reklamen och jag tänkte på Max och Saga. Det var tjock dimma ute men ändå så lyckades en ända stjärna lysa igenom på något sätt, jag är övertygad om att det var Max och Saga som visade att de vet att många tänker på dom!

Jag är ledsen att det blev en överklagan och hoppas att du finner styrka att ta dig igenom den.
    Jag och många fler finns här och stöttar dig!

• malinagirl

J***a skit oxå....kan hon inte bara erkänna och sitta inlåst resten av livet

• xxmeyaxx

Verkligen ledsen över det som blivit sagt på Nyheterna angående överklagan.
    Men du ska veta det, Emma, att du har en hel drös stöttande människor i denna tråd
    (och framför allt i hela landet!) Vi håller tummarna för er, stenhårt!!

Ni kommer klara det här! Allt för Max och Saga.. <3

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • Annli

Hej Emma! Va fin du var i programmet :)
    Hoppas att du får ett bra liv trots allt det svåra du fått gå igenom redan som en ung flicka. Jag ber till gudarna att du får all styrka att orka leva ditt liv och möta de motgångar som ligger framför dig. Men glöm inte en sak Emma... "Efter regn kommer det solsken" och det solskenet hoppas jag att träffar dig med full kraft!
    Kram till dig och dina små vackra änglar.
    //Annli

Svar på tråden Mina två änglar