• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Ellan 76

Såg programmet och vad fin du var Emma:) Många varma kramar Elin.

• lilla kråkan

Jag vill bara ge dej en kram....

Gråter med dej,Emma...

• Beatrissan

På tv4 hemsida står det att programmet sänds 5/11??
    Va det nån som såg det ikväll iallafall? Jag fattar ingenting.. :P

Emma, du är en tuff tjej. Hoppas att detta aldrig nånsin mer kommer att upprepas igen.
    En härlig góe kram till dig och din familj =)

• Tibertius

Emma,

Såg dig på tv i kväll och är full av förundan! Du är så stark och verkligen en inspirationskälla för oss. Max och Saga är så stolta över dig! Vi är så glad att du finns här och ser till att våra barn får det bästa av världar, där det goda segrar till slut och du gör oss till så mycket bättre föräldrar, Max och Saga har verkligen lyckats med sin stora uppgift här i livet.
    Jag är helt övetygad om att det goda segrar till slut! Du är stark och kommer att klara ännu en prövning för att ge Max och Saga upprättelse, det är jag helt övertygad om. Jag har en fråga till dig och du svarar om du känner att du orkar. Du har ju hela tiden varit öppen med Media och samma sak med denna tråd. Har du hela tiden haft din sambo med dig? Han verkar vilja var anonym och inte framträda på samma sätt som dig. Är det helt ok för honom?

Du kommer att klara detta och vi finns med dig hela tiden, liksom din underbara familj! Vi tror verkligen på dig Emmma.

Många kramar!

• Annli

Två stjärnor på himlen blinkar
    Två stjärnor så klara och små
    och vid varje blinkning ser jag
    två små änglahjärtan slå

De skimrar där varje natt
    bland tusentals andra stjärnor
    Sammankopplade med ett osynligt band
    Det är nog Max som håller Saga i hand

Två stjärnor på himlen blinkar
    Två stjärnor så klara och små
    och vid varje blinkning ser jag
    två små änglahjärtan slå.

Sov så gott lilla Saga och Max

//Annli

• AngelicaF
    Annli skrev 2008-10-30 02:02:24 följande:
    Två stjärnor på himlen blinkarTvå stjärnor så klara och småoch vid varje blinkning ser jag två små änglahjärtan slåDe skimrar där varje nattbland tusentals andra stjärnorSammankopplade med ett osynligt bandDet är nog Max som håller Saga i handTvå stjärnor på himlen blinkarTvå stjärnor så klara och småoch vid varje blinkning ser jagtvå små änglahjärtan slå.Sov så gott lilla Saga och Max//Annli
    Gud vilken fin dikt..
  • ellenwesterlund
    malinagirl skrev 2008-10-29 23:39:03 följande:
    J***a skit oxå....kan hon inte bara erkänna och sitta inlåst resten av livet
    Åsså kan dom väl tappa bort nyckeln då de låst in henne?
  • mrsjonte

Var det ngt program på tv igår?! Missade jag...går det kanske i repris??

Svar på tråden Mina två änglar