faster skrev 2008-11-19 21:40:10 följande:
Hej Emma!Tänk vad konstigt ens liv kan påverkas av en person som man ej känner..Idag höll vi på att tapetsera om i hallen o helt plötsligt kom jag att tänka på ...undrar vad Emma har för smak!!hihih...Visst är det lite märkligt?Du känns som så nära o jag tänker mkt på dej o de dina.Jag har 2 tjocka vita ljus på tv-rumsbordet som jag tänder varje kväll.Det är lite konstigt..de brinner ej ner som ljus brukar göra utan inifrån sas...allt vitt o guld som är på utsidan är kvar..jag tänker att det är Max o Saga som är kvar här med dej för o visa att de följer med dej.jag vet ej om du läste ett inlägg som jag skrev för längesedan ang en pojk som mist sin pappa då han endast var 9år o hur han då beskrev så fint hur han trodde att edt var..Berättar det gärna igen men vill ej skriva det igen om du redan läst...vill ju ej verka tjatig.Kram på Dej
ååå, vad otroligt fint skrivet av dig.
Vill svara på din fundering, jag känner mig enormt hedrad av att få vara med dig när du gör vardagliga saker.
Villken smak jag har.... jag tycker om att matcha, kanske ha allt i endast två färger i ett rum. jag tycker det e viktigt med personliga saker, men inte för mycket "plotter" då känns det lätt stökigt. Hmmm, enkelt men ändå med personlighet är väll min stil, om man kan yttrycka det så? Jag har inte haft så mycket tid och ork för att inreda varken före händelsen el nu... så det e mest drömmar, men det är väll i stort sätt det jag strävar efter.
En sak till är ju svår, det är när man flyttar ihop med någon. Att kombinera två stilar. Men sambon och jag har lyckats bra tror jag.
Jag läste ditt inlägg från förr, vet inte varfrö jag inte svarade på det, tack för att du delar
med dig.