• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Hilla

Stor kram till en stark, vacker kvinna. DU Emma.

Du och Dina barn finns i mitt hjärta.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥¸.?°´¯) ♥
  • Lingonflickan

PigeonP skrev 2008-12-08 09:15:04 följande:

Vet inte om du har sett det här förut, men jag hittade den här vidon på youtube

väldigt fin låt.Många kramar till dig!
    *tagen* finner inga ord, vill bara krama om er allihop ni föräldrar, Emma o Nicklas med sambos, Englas föräldrar. Vill sluta in er i en filt av trygghet och närhet till era små.

Så tacksam för mina, nu barn mer än någonsin. Jag har kämpat för att få dem och påminns hur lyckligt lottad jag är som har dem. Ljusen brinner för Max och Saga, det är något jag tror jag skulle ha svårt att sluta med.
  • emmy840508
    Fru Brastad skrev 2008-12-07 18:53:29 följande:
    Jag tror att Emma inte tycker detta är för mycket,då hade hon nog sagt det! Däremot har hon sagt gång på gång att hon tycker det är skönt med vårat stöd.Jag för min egen del hade blivit jätteglad om så många kände med mig om något sådant hade hänt mig.Jag ställer mig upp och bugar för ALLA fantastiska människor här som har hjärtan av guld.
    Jaaa, nu har jag läst några inlägg om vad som är okej att skriva här o inte. Jag anser att ALLT är okej att skriva. Skriv av er så mycket ni kan, el dela med er av erat liv. Ge mig råd el fråga mig om råd. Jag är öppen för ALLT! denna tråd ger mig stöd så det räcker en evighet. så vi använder den lite som vill behöver just för stunden.
  • susse 77

Tänker på Er och vill bara sända en miljon starka och varma kramar till Er. Detta berör mig fruktansvärt mycket.

Mina ljus brinner för Er dagligen.

kramar från Susette, Melvin och Evelina

• Lingonflickan

Emma. Såg att du var online. Är du inte i hovrätten? Förstår visserligen om du inte orkar det. Led så med dig i fredags. Satt bara och följde rättegången via expressen och vlt. Ville så gärna ha kunnat överföra styrka och omtanke telepatiskt men det kan jag tyvärr inte. Skönt att se dig gumman.

• sussi73

Vill bara skicka en tanke och en stor kram.

• MrsNash

Underbara vackra Emma! Såg Kalla fakta igår och man bara ser i dina ögon att du KOMMER KLARA denna prövning. Tycker verkligen att man ser det. Saga och Max grav är jättefin och det var vackert att få vara med och se den.

Jag undrar dock om det reporten pratade om och frågade dig om, det handlade om det du sagt i tidigare inslag. Kände du att du ville förklara dig? Jag kände lite personligen att det var lite konstigt upplagt. Jag menar sorg har ju många ansikten och alla är vi olika, ibland kändes det som du skulle stå till svars för vad du sagt förut och hur du väljer att hantera situationen. Men du kanske inte upplever det så? Ville bara kolla av hur du själv kände med inslaget....

• emmy840508
    Lingonflickan skrev 2008-12-08 10:59:07 följande:
    Emma. Såg att du var online. Är du inte i hovrätten? Förstår visserligen om du inte orkar det. Led så med dig i fredags. Satt bara och följde rättegången via expressen och vlt. Ville så gärna ha kunnat överföra styrka och omtanke telepatiskt men det kan jag tyvärr inte. Skönt att se dig gumman.
    Idag är det ingen förhandling. Det börjar igen klockan 9.00 imorgon....
Svar på tråden Mina två änglar