• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • JohannaMatt
    malinagirl skrev 2008-12-08 16:28:46 följande:
    JohannaMatt skrev 2008-12-08 11:19:14 följande: jag tycker inte att det var dålig stämning vet inte riktigt va du syftar på? tror ingen vill något illa här....jag håller med man ska kunna skriva ALLT utan att bli frågasatt.
    Jag vet att personer tog illa upp och det kan jag förstå när man citerar någon rätt av och sedan skriver att det är fel eller konstigt eller att de inte borde känna så för sitt eget bästa, låt alla bestämma själva vad deras bästa är...tror nog du vet vad jag menar. Men som sagt, nog om detta nu. Emma har svarat och det får alla acceptera. Det tar upp för mycket plats här att anmärka på andras inlägg.

Tänker på er imorgon, Emma, som alla dagar. Kram// Johanna
    Sjömannen ber inte om medvind, han lär sig segla
  • Fjällan

Extra mycket tankar till dig imorgon Emma

Styrkekramar

• faster

missade tyvärr kalla fakta igår o var så arg..men jag hade tur kunde ej sova o det gick i repris inatt 3.25 hihiih...
    du är såååå fin Emma o vilken underbar sten ni har till de små!!jättefin!
    Önskar dej all Lycka imorgon o att rättvisa till slut ska segra.
    Stor varm KRAM

• Anki 82

Tänker på dig imorgon Emma!
    Du är så stark som orkar gå igenom detta en gång till. Hoppas verkligen att allt är över snart och att hon får det hårdaste straffet igen till sist! Inte för att nåt straff är hårt nog tycker jag.
    Har varit utan dator i flera veckor så har missat mycket i tråden och även Kalla fakta igår. Men har tänkt på dig väldigt ofta. Finns bild på graven någonstans på nätet?
    Nån som vet om programmet går i repris igen också?

Varma kramar till dig Emma!!

• Triss i Damer

Ztampe skrev 2008-12-08 19:19:06 följande:

Länk där man kan se söndagens kalla faktas om Emma.anytime.tv4.se/webtv/&treeId=90...
    Tack så mycket, jag missade också kalla fakta igår.
  • Pärlan84
    Lycka till imorgon!
    Tänker på er extra mycket..
    kram
Svar på tråden Mina två änglar