• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • emmy840508
    PigeonP skrev 2008-12-13 20:54:21 följande:
    Hej Emma! Måste sägs (som alla andra) att du verkar vara så oerhört stark! Och du verkar vara så trevlig och omtänksam!Här kommer en känslig fråga, du behöver inte känna att du måste svara!! Är du 100 % säker på att det var tyskan som har gjort detta?Förlåt om frågan är stötande, ignorera den om du vill.
    jag är 100% säker.... det finns inte minsta tvivel. Jag såg henne, jag hadde henne i min hall.
  • faster

Det värmer mitt hjärta att han visar sin kärlek till dej såååå öppet o speciellt framför monstret!!

emmy840508 skrev 2008-12-13 21:35:56 följande:
    jo, hon får ju se honom varje dag... men, hon får se honom sitta och hålla mig i hand, stryka över min rygg el ge mig en varm kram då och då....  
  • emmy840508
    faster skrev 2008-12-13 21:40:17 följande:
    hihih ...förstår om du fnissa för jag började skratta själv!!det var så naturligt på nåt vis ni skulle ju bort..hahhaha....va skönt att ni kom iväg en sväng det kan jag tänka mej att ni behövde.Jag funderade på en sak...din sambo skrev om instrument osv...vad spelar han för slags musik?om det är ok för honom att du svara alltså.Kram på dej Emma
    Han är jätteduktig på musik. Han spelar gitarr och sjunger själv.
    vill ni gå in o lyssna på vad han gjort så kommer det en länk till saker han lagt upp på en sida här.

www.reverbnation.com/tsomit
  • emmy840508
    7Marshmallows skrev 2008-12-13 21:54:10 följande:
    Hej Emma!Jag skickade dig ett meddelande me den fråga för ett par dagar sedan. Jag undrar om du hunnit att läsa det? Det gäller ett smycke.Om du vill kan du svara JA eller NEJ här. Jag förstår att du kanske inte vill att "vem som helst" ska få din mejladress =0)KRAMAR
    hmmm, om det är ett mail här på familjeliv så har jag tyvärr inte hunnit läsa. Men jag gör det så fort jag kan! Svarar på en gång!
  • jungfu

emmy840508 skrev 2008-12-13 22:08:02 följande:

jag är 100% säker.... det finns inte minsta tvivel. Jag såg henne, jag hadde henne i min hall.
    Tror du att hon är psykiskt sjuk? Jag funderar över den undersökning som gjordes av henne där hon vägrade medverka, och resultatet blev att hon inte var sjuk. Men hon måste ju vara störd, på något sätt.

En bekant till vår familj drabbades för några år sedan av en "incident" där en kvinna som han haft en snabb affär med blev helt galen och kom hem till dem med kniv och hotade både honom och hans fru. Den här kvinnan hade ett toppjobb och status och var helt normal innan det hände, men hon visade sig ju lida av en psykisk störning.
  • Prins Liam

Det som har hänt dig är verkligen så fruktansvärt. Jag förstår inte hur du klarar av att gå vidare. Jag tänker ofta på dig och dina änglar. Det är så hemskt!! Sänder milljoner styrkekramar

• Royal gala

Sitter och lyssnar på din sambos musik... tur han har den!

• snart mamma till 4
    Royal gala skrev 2008-12-13 22:27:57 följande:
    Sitter och lyssnar på din sambos musik... tur han har den!
    Ja han sjunger jättefint lyssnade på den som heter Lovisa har en dotter som heter så
  • faster

jag kommer ej in...nåt pop-up som blockerar..törs ej ta bort det då ja e såå dålig på datorer...typiskt!!

• Marre79

Måste ju kännas jättefrustrerande för dig att bli ifrågasatt av alla minnesexperter.....

Svar på tråden Mina två änglar