• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • h8him

Absolut inte samma känslor men ändå... JJag förlorade mina föräldrar som liten, julen har aldrig varit sig lik igen. Men visst, jag har skapat egna traditioner för barnen och vi har så mysigt vi bara kan. Hoppas ni också kan hitta en egen jul!!
    Kram!

• Anki 82

Tänker på er idag som alla andra dagar! Många kramar!

• faster

nu är äntligen snart julaftn över..ja gillar den ej så mkt..höga förväntningar o massa massa krav.
    har tänkt mkt på er o funderat över hur ni har det...
    kram

• Lingonflickan

Emma: Har verkligen tänkt på er idag. Mitt i julmaten, vid Kalle Anka, när tomten kom mm. Alla dessa saker som är svåra för er men som jag kan glädjas åt och njuta av. Det är så orättvist att ni ska ha det så här. Jag fattar det fortfarande inte. Sänder min omtanke till er alla och hoppas ni känner all den kärlek och omtanke som strömmar till er från alla oss härinne.

Kramar

MiS

• Tingeling73

Skickar en styrke tanke till dig idag på denna dag.Önskar er en JÄTTE bra dag och hoppas max å saga har busat lite för er.Ni finns i mina tankar.

• Snart 3barns mamma

god jul! styrkekramar från mig och mina barn!!!

Svar på tråden Mina två änglar