• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • SofiaOlava

faster skrev 2008-12-23 13:26:43 följande:

Fantastiskt fin!!Lätt o sjunga med o du har en jättefin röst!!Må ha fällts många många tårar när ni sjöng o spelade...
    Linizen82 --- Jaa, jag kan ju definitivt inte förstå hur du klarade av att sjunga den på begravningen... Men det klarade du ju galant (trots tårar)
    Det är en fantastisk låt! Jag är glad att Emma har vänner som du!

Emma, gumman, och resten av familjen: Vi önskar er en god jul! Glädjs med era fina minnen och med varandra! Ni kommer finnas i våra tankar i morgon och alla andra dagar!

Stora Kramar!!!
  • Jenny Li

Hej Emma. Ni finns i mina tankar hela tiden och nu vill jag önska er en god jul och hoppas ni kan ha det bra trots allt. Tänker på er extra nu. Kram

• Impreza

Å vilken fin sång, tårarna rinner ner för kinderna Gråter

Det är en sån tragedi.

Det är så svårt att hitta dom rätta orden.

Många varma kramar!

Mamma till 4 fantastiska barn
  • rebeckaa

Linizen82 skrev 2008-12-23 13:24:22 följande:

Svar på #4641Det är jag. Jag och en vän till mig skrev denna till Max och Sagas begravning. Nu är den äntligen på väg ut efter att företaget som skulle trycka den konkade. Men jag hittade ett nytt. Om man skänker 75 kronor eller mer till Max och Sagas minnefond och anger "CD: och sitt telefonnummer (ej hemligt) så får man skivan på posten inom ett par dagar. God Jul min älskade Emma och ala andra här
    vad fin låt, du sjunger den så fint, jag börjar gråta när jag hör den o ser bilderna på barnen, verkligen fint.
  • Familjetrollet

Vill önska Ts en stor god jul och skikar dig även många styrkekramar

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • faster

oo va menar du me de??då e hon ju en redig skånegrebba liksom ja juh

Wishmaster skrev 2008-12-23 14:50:22 följande:
    Ja inte kan man tro att Linizen82 inte kan prata svenska (hon e ju skåning) men sjunga det kan hon!!
  • xxmeyaxx

Jag önskar dig en god jul, Emma. Även om det kan kännas svårt.. Kram.

Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • Görel

Emma, jag önskar dig en god jul, så god den nu kan vara utan dina två små... Jag kommer att ha två ljus tända för dom här i morgon. Kommer att tänka på din familj och på Niklas...
    Kram

• Mamma till Max och Celicia

En jätte fin sång och vilken fin röst du har, Lina heter du va? Jag funderar på bilden, Emma står med sina änglar. Är det du eller någon annan i Emmas närhet som har gjort den? Den är otroligt fin!

Jag vill önska Emma all styrka och kraft.

Många kramar

• Linizen82

Tack! Ja Lina heter jag. Det är min kusin Louise Hagelberg som har gjort den. Det är hon som har gjort tavlan till Emma oxå som hon har i sitt galleri.

Mamma till Max och Celicia skrev 2008-12-23 20:38:21 följande:

En jätte fin sång och vilken fin röst du har, Lina heter du va? Jag funderar på bilden, Emma står med sina änglar. Är det du eller någon annan i Emmas närhet som har gjort den? Den är otroligt fin!Jag vill önska Emma all styrka och kraft.Många kramar
Svar på tråden Mina två änglar