• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Terez

Ha en underbar jul, Emma med familj!

Hoppas du iallafall får lite sinesro. Kan tro att det är tufft för er just nu!
    Men tror att barnen dina firar glatt julen i himelen och blickar ner på sin mor och far och skickar styrka och värme!

Tusen kramar

ღ ♥ ღ Cassandra ღ ♥ ღ
  • Full av förhoppning

skrev det förra innan tolv men min dator är seg så det postades sekunden efter att klockan slog tolv. Hela huset här var tyst.....

Önskar mig glädje och styrka till Emma med familj från Tomten.

Kram

Elias är här
  • L E A

Det brinner två fina ljus i vår trappa, dom brinner för dina barn. Våra julpengar har skickats ner till ett barnhem i Bosnien och detta blir fjärde året i rad som vi gör så.

Ha en God Jul, vi tänker på er!

• Skogsmor

Jag vet att såna här dagar är extra svåra i sorg.
    Så jag har en extra tanke till er idag och vill med varmt hjärta ge er en stor julkram. Det är för er det är svårast, Max och Saga har helt säkert hur kul som helst där upp bland änglarna.
    Det där med styrke klappen var en bra ide den hoppas jag att du får Emma. Ha det så bra ni kan.

• Thessia

Man kan ju inte låta bli att tänka på Emma och hennes nära i denna högtid som är barnens.

Hoppas att ni trots allt får en riktigt god jul!!!

KRAMAR från Therese, Peter, Emma och Elias

(¯`°?.¸♥ Elias 2oo7o628 ♥¸.?°´¯) ★www.thessia.blogg.se
  • faster

Emma
    Nu har vi tänt ljus för er...det minsta för dej,sen för Saga,nästa för Max o det 4e längsta för hela din familj.
    Vi höll våra tysta minuter o som avslutning sjöng vi Lilla Snigel.
    Du har ju så fint berättat om att Saga just lärt sej den så vi tyckte det passa så fint.
    Hoppas ni har en bra dag trots allt.
    Stora VArma KRAMAR
    Marie m familj

• 3barnsmor35

Tänker på er idag
    varma kramar från oss

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090624
Svar på tråden Mina två änglar