Tack för att ni bryr er sötnosar!!
Jag ringde sjukhuset där Sam ska sätta in rör och göra biopsin på lymkörtlarna innan idag för att kolla med tid..
Efterr emissen till min egen armbågoperation försvann en gång så litar jag inte på remisser, med all rätt, har fått ordning på remisser på villovägar efter det med..
Iaf, tydligen så har dom som policy att barn ska väga 10 kilo innan dom får sövas, men det skiter jag fullständigt i, jag anser att dom får även utgå från barnets ålder och i Sams fall det faktum att han varit sövd innan med!
Sköterskan höll med mig och som vi sa, han väger 9,7 nu och förhoppningsvis med all näringpulver han får i sig så borde han väl kunna öka iaf 100 gram.. (höga förväntningar, sen i maj har an gått upp jag tror det är 115gram..)
Han bör iaf få en tid om 5 veckor, så vi får väl se det som en 2 års present
Krodan;
Jag tror det är som du säger, man blir härdad.. Tillslut så är det liksom ens vardag och det är bara att gilla läget, även om man verkligen inte önskar att det var så..
Hoppas verkligen att astman växer bort, fort!!
Jesster;
Ingen rolig dag inte.. Hoppas att Elliots hosta blir bättre så att han får behålla lite mat!
Mini;
Jag fick ansträgningastma när jag var i 12-års åldern, och trodde att den växt bort, men när jag var på koll för typ 1 månad sen så visade lungfunktionsprovet på att jag fortfarande har det, jag som trodde att det bara var dålig kondis
Jag hostar och harklar mig väldigt mycket, främst vid läggdags och det är såååå störigt!
Jag trodde att det var sk "tics" men läkaren trodde att det var pga astma.
Jahapp, där ser man! Ska iaf ta Pulmicort morron och kväll, fast jag har fortfarande inte hämtat ut det..
Medusan;
Bra att ni tar tag i situationen och ska ha möte igen med personalen!
Att ha fötroende för dom som har hand om ens barn om dagarna är ju såklart a och o..
Jag är så som person, att jag litar på min intution, för den brukar stämma..
Ens intution tror jag eg. är ens undermedvetna som snappar upp saker och detaljer som ens medvetna jag inte riktigt hinner uppfatta helt enkelt och därför ska man lita på den..
Har du mycket i skolan?
Du kanske kan få be om att få vara med G ngn heldag på dagis så att du ordentligt kan se hur fröknarna är med barnen, det hade förhoppningsvis antingen lugnat dig eller bekräftat din oro.
Nina Kanin;
Du har det inte lätt just nu! Hoppas att det går smärtfritt fram tills Diego kommer hem!
Om Ivar har mycket ont i sitt öra så kan du testa att värma lite lök (sätt biten på en tandpetare och värm med en tändare) riktigt varmt, linda in i bomull och sätt på plats i det onda örat..
Så gjorde mamma på mig när jag var liten och det är såååå skönt!
Tyvärr så är inte Sam samarbetsvillig alls på den biten *suck*
JoKo;
Så skönt att Emma ger tillbaks, hon får allt visa att tjejer kan!
Nu kommer jag nog inte ihåg mer!