Här hemma är vi glada!!
Sam visar verkligen mer intresse för mat för tillfället, igår på förmiddagen åt han 1 burkmat, på eftermiddagen åt han ytterligare en och på kvällen åt han faktiskt lite schnitzel med potatis!!
Sen åt han även glass under dagen (tofulines chokladsmak, jag gillar i normala fall inte chokladglass, men den är ruskigt god!)
Inte bara det utan han har ett helt annat intresse för att äta själv och han gör det riktigt bra med helt plötsligt!
Och nu kommer det bästa av allt..
Han gick ju som sagt ner nu när han var sjuk, från 9,8kg till 9,5kg..
Jag vet ju att man kan gå upp snabbt igen i vikt om man varit sjuk, men jag höll på att börja tjuta glädjetårar igårkväll..
Jag ställde Sam på vägen för att se om han gått upp ngt, helgen som givk vägde han 9,6kg
Vågen stannade på 10kilo!!!!!!!!!!!!
Jag kan knappt fatta att det är sant, blir för sjutton tårögd bara jag skriver det..
Min store lille kille har för första gången nått upp till 10kilo, och så snabbt!!!
Sam är tillbaks på dagis idag!
Bara till 12 iom han varit borta sålänge..
2 av fröknarna satt och sjöng med barnen när vi kom och Sam ville bara vara i mitt knä..
Han mjuknade lite när hans beundrarinna Alicia (ett halvår äldre, Sam är lammkött

) kom fram och sa hej Samoch klappade honom..
Sen kom Danka, hans tillsynslärare in i rummet och då sken han upp och när hon frågade om Sam ville komma till henne så var jag glömd, han sträckte upp armarna direkt!
Så för första gången när jag lämnat honom så blev det utan tårar!
mini;
åh vad glad jag är att Sam är lika morrontrött som sin mamma och bara i undantagsfall vaknar innan klockan 8 *flinar*
Meria;
Det var inte som så att ni önskade att ni hade katt inatt va haha

Här har vi problem med att mössen tar sig in under motorhuvarna på bilarna och gnager på isolering till kablar och annat, ingen hit precis..
Möss är kanske lite småsöta, men jag hade inte saknat dom om dom försvann från jordens yta!