Nodejas Babes och Bambinos
06.. 08 menade jag såklart, hjärnan hänger inte riktigt med och det jag skriver är bara suddigt för alla tårar..
06.. 08 menade jag såklart, hjärnan hänger inte riktigt med och det jag skriver är bara suddigt för alla tårar..
tack för era sympatier!!!
Mår fortfarande skit och får gråtattacker titt som tätt..
Tycker jag hör Stella mest hela tiden, aktar mig för att inte snubbla över henne och är automatiskt beredd på att hon ska kila in genom ytterdörren varje gång jag öppnar den..
Jag har aldrig haft ångestattacker innan, men får det med jämna mellanrum när bilden kommer upp i mitt huvud när jag hittade henne..
Min lilla snutta var så försiktig av sig, så det känns så osannolikt av den anledningen med, att hon trots det skulle bli påkörd..
Min syster håller mig och Sam sällskap på dagarna när Martin jobbar så det är skönt det iaf..
Försöker se till att vara sysselsatt, igår fyllde svärmor 60 år så vi var där och idag var jag, Sam och Mia (syrran) och hälsade på mormor/gammelmormor som bor i Tomelilla..
och över till lite mer uppiggande läsning 
Är man i Tomelilla så måste man såklart handla på Bo Ohlson..
Dom brukar ofta ha väldigt bra priser på leksaker och så även nu, så vi passade på att handla presenter till Sam på söndag..
Från mig och Martin kommer han att få en rolig radiostyrd buss för barn i våra barns ålder, kassaapparaten från fisher price plus att fp har ju en potta som ser ut som en liten toastol..
Sam gillar ju inte blöjan, men har ingen ro att sitta på potta, så vi hoppas att den kan få honom på bättre tankar, bra pris var det på den, 449:-
Mia handlade från sig och mamma en kundvafn i plast fylld av varor plus det största fyndet, garaget från fisher price som dom hade erbjudande på, bara 299:-!!!! 
Och avslutnngsvis så måste jag lägga in en skrytbild på min stooooora kille som togs igår hos farmor

Sam tackar för komplimangerna 
Har haft en lugn och skön födelsedag, svärmor tog Sam några timmar så jag passade på att sooooova!
Kände mig lite krasslig imorse och vill INTE bli sjuk såhär tätt inpå Sams operation!
Sömnen gjorde mig gott, har varit så slut psykiskt pga all gråt..
Satt på balkongen på ovanvåningen och rökte för en stund sen och tittade bort mot platsen där vi begravt Stella..
Och istället för att bilden av henne när jag hittade henne kom upp så kom en massa underbara bilder upp..
Herregud, så lycklig hon var dom sista 1½-2 åren av sitt liv..
Tänk att efter nästan 7 år som innekatt få lov att börja gå ut..
Hon klättrade i träd, sprang apport efter äplen i trädgården, la sig på bästa solplatsen i trädgården och mös, jagade möss, bråkade med grannarnas katter, vilket liv!
Hon var lycklig och framförallt fri och det glädjer mig så..
Smirre;
åh vännen.. har tänkt så på dig!!
förstår att allt bara känns skit nu, men du ska se att när det gäller jobb så kommer det ordna sig, du kommer hitta ett jobb där arbetsgivaren förstår vilken dyrgrip du är och du kommer att trivas och ha ett stimulerande jobb, det är jag helt säker på!
LillaMy;
Vilka underbara lockar!!
Förstår att du blev besviken, hade jag haft en liten tös med dom lockarna så hade jag också velat ha håret utsläppt!
Bra att Håkan sa till, då tänker kanske dagisfröknarna till innan dom sätter tofsar i håret på Lovisa eller andra tjejer igen..
svag/Hilla;
Jag trodde jag var bisexuell när jag var yngre, men efter trekant med ett ex och en annan tjej så kom jag fram till att det var jag inte..
Men jag anser fortfarande att kvinnokroppen är fan så mycket sexigare (fast iof en man med en riktigt sexig tvättbräda och en liten fast rumpa.. det slår nog allt! *dreglar*) 
Myran;
skickar över en kram.. Förstår det känns tryggt även om vovven bodde kvar hos din mamma.. Det är ju trots allt en kär vän man förlorar!
JoKo;
Kundvagnen vi köpte kostade 199:- och då är den fylld med varor, känns väldigt överkomligt 
Till jul får det bli n dockvagn, Sam äääälskar att köra dockvagn och både jag och Martin skiter fullständigt i huruvuda det är "pojk eller flickleksaker", huvudsaken är att Sam har skoj och blir stimulerad 
Nu kommer jag inte ihåg så mycket mer..

Sam saknar Stella 
Han vaknade inatt jätteledsen och ropade efter henne, det kändes i hjärtat..
Och det är inte bara jag som hör henne, syrran o jag var iväg en sväng innan och mamma var här hemma med Sam..
Helt plötsligt stannade han upp i sin lek och sa mao och gick och ställde sig vid dörren och sa öppa (öppna) och mamma hade också tyckt att hon hörde henne..
Vi har börjat ta bort dagvilan för Sam!
Även om han bara sover en timme så är han så jävla dampig sen och somnar inte förrens vid 22, så dom sista 3 dagarna har han inte sovit..
Han har en stund mitt på dagen när han varit lite trött och bara velat sitta i knäet och läsa bok, men när jag frågat om han vill nanna så har han skakat på huvudet..
Sen har han piggnat till igen.
Så istället somnar han vid 18.30 ca, på 5 minuter (ljuvligt!!!!) och sover till 07.30-08.00 ca
Perfekt!
mini;
skickar över en kram!!
Hoppas att det snart löser sig, vet hur kasst jag mådde när det bara mest var skit mellan mig o Martin 
pela;
Vad skoj att det börjar lossna!
Nina Kanin;
Krya på dig!
Så skönt att operationen gick bra!
Jag opererades för ljumskbråck när jag var 3 år, blev öppnad på båda sidorna.
Iaf, ärren töjs ju med åren eftersom man växer, men mina ärr är iaf jättefina!
Dom max 1mm breda och ca 4cm långa och knappt ngt jag själv ens lägger märke till (framförallt inte nu när jag inte orkat raka mig nertill haha
)

Sam tackar så hemskt mycket för alla gratulationer!!!
Får erkänna att klockan 11.37 kom det en tår eller två eftersom det var prick 2 år sen han föddes då 
Det har varit livat här hemma, trots det bara var den närmsta familjen, ja inte ens alla, Martins syster med familj bor i sthlm och min ena syster med sambo åkte till Kambodja igår, så var vi 15 pers, pust!
Sam stortrivdes och hade hur skoj som helst!
Dock så är hans farbror/gudfar dödens, Sam fick ett trumset i present av honom..
Japp, ni läste rätt..
Nåja, Sam tyckte det var skitskoj iaf 
Måste lägga in en skrytbild på min coola lilla trummis (ögonfärgen ser skum ut pga röda ögon jag försökt redigera..)

Fler födelsdagsbilder hittas här ifall ni vill kika;
http://www.familjeliv.se/hem/carro/galleri.php?cur_album=SAM+2%C5R