mini;
Det ÄR svårt att vara själv hela dagen!
Våra ungar är så stora nu, så det ställs aningen mer krav på oss..
Martin jobbar mest hela tiden just nu, för han ska stå på mässa i sthlm i helgen och iom Sam fortfarande är hemma från dagis så är det upp till mig att sysselsätta..
Hade jag bara haft körkort så hade det varit aningens lättare, men nu har jag inte det och Sam är ju också så förbannat överaktiv!
Han har förvisso varit på gott humör hela dagen, men på ett jäääävla terroristhumör!
Jag kom på den ljusa idén att koka upp nudlar i hönsbuljong och ha i kycklingfilé, svamp och pujolök (sjukt gott) för Sam tycker ju om nudlar, kycklingfilé och purjplök, så jag tänkte att då kunde jag kanske få i honom det..
Jodå, han åt några nudlar, två nävar hackad purjolök, ngn liten kycklingbit och resten fick jag ligga på alla fyra och skura upp från hela öksgolvet plus skåpen..
Sen har han dragit fram precis allt och jag har plockat undan och så har vi hållt på..
Sen försökte jag ge honom lite burkmat, jodå, han åt väl 5 skedar, sen innan jag hann reagera så var resten utspritt över hela köket, så det var bara att skura igen..
Imorron kommer iaf mamma, skönt!
Och tors,fre och måndag får han vara på dagis så att det inte blir för långt avbräck för honom och sen får fan martin vara hemma lite mer nästa vecka!!
En sak är säker, Sam vet inte att klockan ställts om 
Han vaknar 7 istället för 8 vilket är helt okej..
Men halvtio idag började han tjata om att han ville nanna (fördelen med Amimoxen, ungen blir trött av den!) och lite i elva gav jag upp och lät honom vila middag..
Halvfem!!!! började han tjata nu ikväll om att han skulle nanna och tjugo över sex sov han..
eeh, inte normalt för att vara Sam!
Så nu sitter jag och trycker i mig marabou helnöt plus gott&blandat och dricker julmust, mums!