• atena100

Ni som går på Munkebäcks MVC!?

Ja, alltså jag bara undrar vasd ni gör för koller? Lämnar ni urinprov varje gång, 1 gång under grav. eller aldrig??
    Jag har lämnat EN gång o är i v29. Jag tycker det verkar lite, eller!? Ser man nästan Jag fattar inte riktigt! För 14 o 18 år sedan tycker jag mig minnas att jag lämna ofta urinprov iaf........
    Hoppas på lite svar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-15 17:06
    i Göteborg
  • Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?
  • extraliten

Hej!
    Sorry att jag bara varit borta....
    Torsdagen den 6 November blev jag inlagd för havandeskapsförgiftning, och natten till den 11 november fick jag ett kraftigt krampanfall och fick akut snittas... Som tur var sov min sambo på sjukhuset och kunde larma personalen när jag fick krampanfallet... Har bara ett fåtal suddiga bilder från själva förlossningen. Hade då ett tryck på 180/130...

Blev i alla fall en liten pojk som skall heta Adrian! Han mår förhållandevis bra, och ligger på neonatalavdelningen på östra och kommer göra det ett bra tag framöver. Han andas själv och behöver bara lite hjälp av en CPAP som blåser in luft i näsan på honom så att det inte är lika jobbigt att andas, men den har han "bara" behövt i ett par dagar nu och kommer förhoppningsvis bli av med den snart igen.
    Själv är jag ganska omtumlad, men mår lite bättre. Blodtrycket börjar bli mänskligt igen (120/80 sist jag kollade)=)
    Blev utskriven från sjukhuset i måndags, och det var så himla tomt att komma hem utan plutten. Fast jag får erkänna att det var himla skönt att få sova i sin egen säng...

Hoppas allt är bra med er i alla fall!!
    Kram kram!

• klo

Extra liten: Grattis till sonen! Vad skönt att du redan var på sjukhuset när krampanfallet kom. Vilken vecka var du i när detta hände?

Hoppas att ni får komma hem snart hela familjen och att ni mår bra!

• Miss E
    Svar på #131
    Oj, men gumman! Vad glad jag är att allt gick såpass väl ändå!

Hur mår du o kristoffer i allt det här?

Kramkram
    (¯`°?.¸ ღ♥ v.33! Jag Väntar En Liten POJKE!♥ღ ¸.?°´¯)
  • Miss E
    Svar på #132

Och självklart.. GRATTIS till erat lilla Underverk

• polstjärnan

extraliten
    hoppas du/ni mår bra!! o stort grattis till lilla underverket. tänk att du skulle få nästan exakt samtidigt som mig (har jag för mig...) o nu e det redan färdigt för dig...; )
    hoppas vi får se han nån gång...

• atena100

extraliten Stort Grattis till sonen! När var eg. BF? Hoppas att ni mår efter omständigheterna bra o att ni snart får komma hem!! Lycka till!!

Pyrets BF 1/1-09 39 dagar kvar
  • extraliten

Tack allihopa!
    Han var beräknad till den 3 Februari, så han var nästan 3 mån tidig.. Född i v. 27+6
    Han vägde 930 g och var 35.5 cm, men i fredags passerade han kilot i vikt, så då var det flagga på kuvösen. =)
    Han mår rätt bra, vi mår också ok, men det går upp och ner. Det är fruktansvärt när man skall lämna honom för dagen och åka hem=(
    Men vi försöker hålla humöret uppe.

Nästa helg skall vi flytta, men jag kommer inte vara med alls. Kan ju ändå inte göra nåt eftersom jag är snittad så jag är på sjukhuset hela dagen istället.

Hoppas ni alla har det bra!
    Kram!

• Miss E
    Svar på #137
    Håll modet uppe och grattis igen till eran lilla pojk!!

• polstjärnan

atena100
    vart tog du vägen idag? för visst var det idag vi skulle ses...? kl 11...? jag stod utanför o väntade tills klockan var kvart över, sen höll jag på att frysa fast så jag gick hem igen... men ingen fara på taket, vi gör ett nytt försök om du vill.
    hoppas alla mår bra!!

Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?