• atena100

Ni som går på Munkebäcks MVC!?

Ja, alltså jag bara undrar vasd ni gör för koller? Lämnar ni urinprov varje gång, 1 gång under grav. eller aldrig??
    Jag har lämnat EN gång o är i v29. Jag tycker det verkar lite, eller!? Ser man nästan Jag fattar inte riktigt! För 14 o 18 år sedan tycker jag mig minnas att jag lämna ofta urinprov iaf........
    Hoppas på lite svar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-15 17:06
    i Göteborg
  • Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?
  • extraliten

Kollade in på kartan så jag tror jag vet vart det ligger. Skall försöka pallra mig dit om jag hinner!

• Miss E
    Svar på #91
    Goodie goodie, då hoppas jag vi ses nästa lördag
    (¯`°?.¸ ღ♥ v.30! Jag Väntar En Liten PRINS!♥ღ ¸.?°´¯)
  • atena100

Men nice, ser ut som vi kan bli några stycken då!

SYND, klo!! Annan gång!! Flört
    Det ligger ju precis vid Kålltorps spårvagnsändhållplats. O jag bor på Kärrlundsgatan högst upp.

57 dagar kvar
  • Miss E
    NEEEEEEEJ dumma mig!

Hade helt glömt bort tills jag kikade i min mail, att den lördagen fikan är, skall jag iväg och titta på en lägenhet ang. ett eventuellt lägenhetsbyte Generad
    Så jag måste tacka nej till fikan ivf.....
    (¯`°?.¸ ღ♥ v.31! Jag Väntar En Liten PRINS!♥ღ ¸.?°´¯)
  • atena100

Tjejen24

Aaaajjjdåååå!! Så synd! Hoppas på att vi kan dra ihop till fler fikor då......Flört
    Men du kanske kan en stund före eller efter!?!?!

Pyrets BF 1/1-09 53 dagar kvar
  • Miss E
    Svar på #95
    I wish, vi skall städa iordning denna lägenheten på söndag innan vi skall till hennes o kika, sen skall hon följa med oss hit och titta på våran, så jag har ingen aning om hur lång tid det tar..

Men definitivt att vi får dra ihop till en fika en annan dag, är ju bara hemma o tråkar mest hela dagarna Skrattande
  • klo

Tjejen24: Spännande med ev. lägenhetsbyte! Jag och sambon bytte till oss den som vi har (en trea på 110m2) mot hans tvåa inom samma område. Ni blir väl kvar i Olskroken hoppas jag?

• Miss E
    Svar på #97
    Vi håller våra alternativ öppna, o denna lägeheten ligger (tyvärr) i gamlestan, men det som lockade var den låga hyran, att vi får den helt nyrenoverad o får välja alla luckor, kakel, klinkers, tapeter, mattor själva, samt att det är en 3:a och första våningen.

MEN, vi har ute annons på blocket.se, lägenhetsbyte.se o sätter upp lappar då och då, om lägenhetsbyte INOM Olskroken.. vill ju så gärna bo kvar här!

Men.. känner jag min envisa man rätt, så vill ha inte till gamlestan, även fast det hade varit bra med mer utrymme, samt ett till rum så att vi åtminstonde får plats med en spjälsäng... *suck* Dessa karlar...
  • klo
    Tjejen24 skrev 2008-11-10 11:12:51 följande:
    Svar på #97Vi håller våra alternativ öppna, o denna lägeheten ligger (tyvärr) i gamlestan, men det som lockade var den låga hyran, att vi får den helt nyrenoverad o får välja alla luckor, kakel, klinkers, tapeter, mattor själva, samt att det är en 3:a och första våningen. MEN, vi har ute annons på blocket.se, lägenhetsbyte.se o sätter upp lappar då och då, om lägenhetsbyte INOM Olskroken.. vill ju så gärna bo kvar här! Men.. känner jag min envisa man rätt, så vill ha inte till gamlestan, även fast det hade varit bra med mer utrymme, samt ett till rum så att vi åtminstonde får plats med en spjälsäng... *suck* Dessa karlar...
    Haha, men han är väl uppvuxen i olskroken? Då är det svårt att få dem att acceptera något annat.. Hade ett ex som aldrig i liiiivet kunde tänka sig att bo på hisingen, medan jag som utomstående (härstammar från varberg från början) inte fattade vad som var sämre med hisingen än någon annan stans.. Menmen, det är väl bara att acceptera.
    Hoppas att ni hittar något som ni blir nöjda med i alla fall!
  • atena100

Hello!

Idag var vi på första föräldrakursen! Vi var nog 7 par i åldrarna 30-40 (  ålder alltid svårt att avgöra, kan ju ha varit någon i 25 med!?) Det sas inte om de var förstgångsöderskor eller som jag om föderska!?! Lite synd!

Det var 2 långa timmar om själva livmodern, förlossningen. Tankar efterårt....
    Det mesta kan man ju läsa sig till. Men bm är ju ganska rolig att lyssna till iaf......litet yrväder, på nått vis..o pladdrar nonstop!!!!

Pyrets BF 1/1-09 52 dagar kvar
Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?