• atena100

Ni som går på Munkebäcks MVC!?

Ja, alltså jag bara undrar vasd ni gör för koller? Lämnar ni urinprov varje gång, 1 gång under grav. eller aldrig??
    Jag har lämnat EN gång o är i v29. Jag tycker det verkar lite, eller!? Ser man nästan Jag fattar inte riktigt! För 14 o 18 år sedan tycker jag mig minnas att jag lämna ofta urinprov iaf........
    Hoppas på lite svar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-15 17:06
    i Göteborg
  • Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?
  • polstjärnan

atena100
    ska vi ta den där fikan nån dag i veckan kanske? min son e ju i skolan, o visst har jag saker o fixa med, men knappast att man tänker slita ut sig i onödan...;) o fika måste man ju eller hur?
    idag e jag jätteglad!! måste bara skriva det. har fått beviljat hel havandeskapspenning from 8 dec-26 jan... o sjukskriven fram tills dess e jag, så att jaaaa.... jobba är ett minne blott för ett långt tag framöver. o det e inte jag ett dugg ledsen över...
    nu sitter jag o väntar på att min sambo ska komma hem från jobbet dessutom, han slutar halv 2 idag. sen ska vi åka till ullared o handla massa saker till bebisen...; )
    o julklappar o sånt förstås... ska bli kul. han har aldrig varit där förut, så han ser fram emot detta lika mycket som jag... stackarn, har ingen aning om vad som väntar, haha...
    vi kan väl hålla kontakten här då, så bestämmer vi en dag snart när vi dricker lite kaffe o så...
    hoppas du inte mår dåligt över det där med sockret, det e ju inte så lång tid kvar. du får glädja dig över det...; )
    ha en härlig dag alla!!

• atena100

jenniefe

Ja, det kan vi göra! Absolut!!
    Visst är det härligt när man får besked fr FK!! GRaTtIS!! Det är så skönt o bara vara hemma!! Men gör verkligen nada, so what, orkar inte! Man måste ju vila upp sig inför vad som komma skall!! ;)

Ja, Ullared är roligt! Fast tröttig efteråt vart man ju. Men mkt blev handlat!

Det är nog bara at försöka tänka på vad man stoppar i sig!! Minska på sockret o motionera..haha  när det gör ont av att promenera. Jag har idag iaf gått flera varv upp o ner i trappen i lghten. Så ganska slut!

Äta lunch o sen vila!! :) 

Pyrets BF 1/1-09 48 dagar kvar
  • Miss E

Kikar in o säger Hej till alla här..

Har stickningar i höger sida av magen, haft i ett par dar, foglossning från helvetet och ryggen e helknas... Halsbrännan har krupit sig på mig och ett illamående som inte går av för hackor!!! Skrikandes Visst låter jag positivt? Näe... Såg ju nyss att jag hade lite feber med...

*suck*

Nåja... Idag har jag iaf blivit lite bortskämd.. Mannen min tog med till Elgiganten på backaplan och sa "välj nu en fin liten platt-tv så ska du se att du kan ligga ner o vila ut nu den sista tiden!"  Underbar till tusen är han

Så det blev en liten 18tums lcd-tv och nu skall jag snart krypa ner i soffan och skratta till Yrrol-filmen.. Härligt med lite nostalgi när man ändå inte kan sova

Ni till det jag IGENLIGEN ville skriva!!

Profylaxkurs, hur när och var får man tillgång till en sådan i gbg?

Kramkram!

/En sur, bitter o grinig preggofant vid namn Engla

(¯`°?.¸ ღ♥ v.32! Jag Väntar En Liten POJKE!♥ღ ¸.?°´¯)
  • Miss E

Uppdatering... (kan INTE stava såg jag)

Han tog med MIG till backaplan, det blev en 19tums lcdtv till SOVRUMMET... Skrattande

• klo

Undrar också över profylax! Hittade en som de håller på Complete Qi på Linnegatan, men den jäkla kursen kostar nästan 2000:- för två tillfällen. Känns överdrivet dyrt tycker jag!

Någon som fått nys om någon annan?

• Miss E
    Svar på #116

Hmm, synd att man inte snubblade över den sidan innan...

Nästa kurs-start e ju på min BF-dag

• atena100

Tjejen24
    Mm, men visst va det en bra sida! Fanns ju flertalet andra kurser med.....

Hejhallå!

Vad tror ni om en fika till veckan??? Torp Café eller nere på Olskroken Ohldins café..heter det så!?! Glad

Pyrets BF 1/1-09 43 dagar kvar
  • klo

Helgen passar bättre. Söndag kanske?

• Miss E
    Svar på #118
    Då kan inte jag....

Fredag skall jag iväg o träffa min syster, lördagen blir det presentköp och på söndag skall vi till Italienska klubben och fira min sambos mamma som fyller år....

Bara o TÄNKA på det man skall göra, så gör det ont i fogarna...  Fundersam

Usch.. gnällig preggofant är jag idag....
Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?