atena100
ska vi ta den där fikan nån dag i veckan kanske? min son e ju i skolan, o visst har jag saker o fixa med, men knappast att man tänker slita ut sig i onödan...;) o fika måste man ju eller hur?
idag e jag jätteglad!! måste bara skriva det. har fått beviljat hel havandeskapspenning from 8 dec-26 jan... o sjukskriven fram tills dess e jag, så att jaaaa.... jobba är ett minne blott för ett långt tag framöver. o det e inte jag ett dugg ledsen över...
nu sitter jag o väntar på att min sambo ska komma hem från jobbet dessutom, han slutar halv 2 idag. sen ska vi åka till ullared o handla massa saker till bebisen...; )
o julklappar o sånt förstås... ska bli kul. han har aldrig varit där förut, så han ser fram emot detta lika mycket som jag... stackarn, har ingen aning om vad som väntar, haha...
vi kan väl hålla kontakten här då, så bestämmer vi en dag snart när vi dricker lite kaffe o så...
hoppas du inte mår dåligt över det där med sockret, det e ju inte så lång tid kvar. du får glädja dig över det...; )
ha en härlig dag alla!!