• atena100

Ni som går på Munkebäcks MVC!?

Ja, alltså jag bara undrar vasd ni gör för koller? Lämnar ni urinprov varje gång, 1 gång under grav. eller aldrig??
    Jag har lämnat EN gång o är i v29. Jag tycker det verkar lite, eller!? Ser man nästan Jag fattar inte riktigt! För 14 o 18 år sedan tycker jag mig minnas att jag lämna ofta urinprov iaf........
    Hoppas på lite svar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-15 17:06
    i Göteborg
  • Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?
  • atena100

jenniefe

Jag såg att du var online här, ja gröna lampan lös iaf....men jag förstod att du inte skulle hinna få mitt meddelande. Borde kanske ha bytt mobbnr, typ...
    Ja, usch vad kallt det är nu, rått! Sorrysorry!

Japp, det kan vi väl göra!!

Pyrets BF 1/1-09 37 dagar kvar
  • atena100

Hello, tjejer! Hur mår ni?

Vad tror ni om en fika nästa vecka?

Pyrets BF 1/1-09 29 dagar kvar
  • Miss E
    Svar på #143
    Jag är säkerligen på, bara det är efter Jul
    (¯`°?.¸ ღ♥ v.36! Jag Väntar En Liten POJKE!♥ღ ¸.?°´¯)
  • atena100

God fortsättning, tjejer!!!

Tjejen24
    Nu är det efter jul ju... Flört

klo
    hur mås et?

extraliten
    Hur har det gått med flytten o den lille?

Ingen bebis här i sikte....

Pyrets BF 1/1-09 ? dag kvar
  • Miss E
    Svar på #145
    atena100 skrev 2009-01-01 23:01:53 följande:
    God fortsättning, tjejer!!!Tjejen24 Nu är det efter jul ju... klohur mås et?extralitenHur har det gått med flytten o den lille?Ingen bebis här i sikte....
    Ja, nu är det efter Jul

Det enda som hänt här är

*Börjat dricka Hallonbladsté, snart inne på tredje veckan av drickandet

*bitar av slempropp släppte i början av veckan

O då väntar vi lite till

Hur går det själv atena? VAR e din bebis
    (¯`°?.¸ ღ♥ v.38! Jag Väntar En Liten POJKE!♥ღ ¸.?°´¯)
  • klo

Heeej! Allt är bra här! Trodde att det skulle bli en nyårsbäbis, då jag fick molvärk i magen och ryggen på nyårsafton. Vi var helt förberedda på att åka in, men det gick över så jag antar att det var förvärkar bara.
    Har inte haft något av den varan tidigare, så det är ju lite svårt att veta.. ;) Men jag tycker att det är på tiden nu!

Ska vi ses på en fika snart? =)

• polstjärnan

god fortsättning till er alla!!
    fy va ni e orättvisa som får era bebisar när som helst... jag e så himla trött på det här nu. kan knappt röra mig längre känns det som. var ute 2 timmar idag o gjorde lite ärenden, med bil. sen fick jag gå hem o sova en timma... helt otroligt. ont överallt har man också... usch va jag gnäller, men nu orkar jag snart inte längre... o det e 35 dagar kvar för mig...
    hoppas ni har det bättre. keep me posted, please.
    sköt om er!!

• atena100

Tjejen24

Jodå, det går bra! Har varit en halv dag idag med bm-besök o Antenatalenheten.

Hos bm var de blt-tagning 120/80, sf-mätning 40, hjärtljud 152.

Antenatalen ctg-kurva, blt igen, tillväxtUL so idag låg på + 9,6 %.

Nu ska jag upp dit varje dag för ctg-koll o har ingen bebis tittat ut så är det igångsättning om 7 dar...puuuh skööönt!!

klo

Japp, en fika skulle sitta fint! Fast blir nog inte tidigast om ca 1 par veckor, kanske.....

jenniefe

Ja, ingen bebis här ännu, men det är ju inom väldig snar framtid. Vet att inom 7 dar så BLIR det bebis!!! Skrattande SÅ skööönt o få veta! VET precis hur du har det, med att vara trött, svårt att gå...isch alltså!!

Pyrets BF 1/1-09 Max 7 dagar kvar
  • Miss E
    Svar på #149
    atena100 skrev 2009-01-02 17:16:12 följande:
    Tjejen24 Jodå, det går bra! Har varit en halv dag idag med bm-besök o Antenatalenheten. Hos bm var de blt-tagning 120/80, sf-mätning 40, hjärtljud 152. Antenatalen ctg-kurva, blt igen, tillväxtUL so idag låg på + 9,6 %. Nu ska jag upp dit varje dag för ctg-koll o har ingen bebis tittat ut så är det igångsättning om 7 dar...puuuh skööönt!! klo Japp, en fika skulle sitta fint! Fast blir nog inte tidigast om ca 1 par veckor, kanske..... jenniefe Ja, ingen bebis här ännu, men det är ju inom väldig snar framtid. Vet att inom 7 dar så BLIR det bebis!!!  SÅ skööönt o få veta! VET precis hur du har det, med att vara trött, svårt att gå...isch alltså!!
    Oj ok!

Hur kommer det sig att du blivit beviljad igångsättning?
    (¯`°?.¸ ღ♥ v.38! Jag Väntar En Liten POJKE!♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?