• atena100

Ni som går på Munkebäcks MVC!?

Ja, alltså jag bara undrar vasd ni gör för koller? Lämnar ni urinprov varje gång, 1 gång under grav. eller aldrig??
    Jag har lämnat EN gång o är i v29. Jag tycker det verkar lite, eller!? Ser man nästan Jag fattar inte riktigt! För 14 o 18 år sedan tycker jag mig minnas att jag lämna ofta urinprov iaf........
    Hoppas på lite svar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-15 17:06
    i Göteborg
  • Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?
  • polstjärnan

atena100

jag kan på vardagar också, fast jag jobbar så det får bli vid 17-tiden eller nåt då... men absolut, det går bra det. jag kan nästan jämnt, inte torsdagar dock. men annars e det bara att bestämma så dyker jag upp.

• extraliten

Halloj!
    Jag har fått så himla ont i ryggen att jag håller på att bli tokig... Kan inte sova på nätterna. *suck*
    Just nu känns 3 månader till som en vääääldigt lång tid...
    Men man får väl bita ihop. Det är ju värt det tillslut =)

Fick igår glädjande besked om bytet av lägenheterna, så nu är det klart att vi flyttar till en 3:a =)
    Och som grädde på moset igår hittade jag den barnvagnen jag villa ha billigt och bra på nätet, så vi åkte och köpte den med en gån. Tjoho!

Hoppas alla har det bra!
    Kramar

• atena100

jenniefe

Aha, då är nog helgen bättre, än så länge! Men vi kollar vilka som är inresserade av fika den lö 15:e då?
    När är du beräknad?

58 dagar kvar
  • atena100

extraliten
    Ryggen är inte så farligt här, faktiskt! Värre med fogar o sammandragningar då. O speciellt  i sammband mkt rörelse. Men sen har jag ganska mkt "bränningar" i bröstet/bröstkorgen. Igårkväll när jag skulle lägga mig o sova så börja det. Magen o brösten är nästan ett. Skitjobbigt! Mår illa, kan inte sova. Bebis ligger typ så högt upp ibland o trycker. Får gå upp igen o gå o trycka ner o sen tömma magen med. Till slut även kräkas. Fast o andra sidan så hade sambon köpt en godispåse igårkväll igen med........Kan kanske gjort sitt till med!?!?!

58 dagar kvar
  • polstjärnan
    Svar på #73
    halloj,
    jag e beräknad 6 februari, så det e ett litet tag kvar...; ) men det går rätt så bra. räknar med att sluta jobba om 5 veckor. ska bli himla skönt. vi har värsta krisen på jobbet nu så det hade vart läge att sluta ändå... så det känns som ganska bra timing det här...
    ingen som har barn på parkskolan här va?
    ang fika, jag e med när det än blir, så bestäm ni nåt.

extraliten
    kul att det har löst sig med lägenheterna..; )
    mindre kul med ryggen då förstås.
    själv har jag ont i svanskotan med jämna mellanrum. särskilt när man har ansträngt sig för mycket. men samtidigt vill jag gärna ut o gå en del, man kan ju inte låta sig bli i alltför kass form heller... svårt det där.
    man får väl glädja sig åt att det (förmodligen) bara e tillfälligt...
  • extraliten

Jag har kommit fram till att dekvällar jag tar järntabletten inna jag lägger mig så får jag sån fruktansvärd halsbränna på natten at jag är uppe och dricker samarin.
    Har därför börjat ta den under dagen, och det verkar vara bättre i alla fall...
    Och godis som du pratar om Athen är rena döden för mig =( Jag är älskar godis! Men jag mår inte bra alls efteråt.

Får också en del sammandragningar, ofta när jag rör mig snabbt, men som tur är (ta i trä) så gör det inte ont. Bara killar lite =)

Fick inte sova en blund inatt känns det som, så jag somnade här på förmiddagen. (Skönt att bara ha skola halvdagar ibland) men när jag vaknade känndes det som att jag fått feber. Frös som en gris och hade dunderhuvudvärk. Blä.
    Så det blev till att stanna kvar hemma. Skall lägga mig och läsa/plugga och i alla fall utnyttja att jag är hemma...

Är det förresten någon som vet vart man kan låna ett sådant dör bölte att ha runt höften? Pratade med sjukgymnasten idag nere i olskroken men det verkade inte som att de hade. Och de hade inte ens tider så att jag kunde komma dit och kolla ryggen =(

• atena100

okej, ca 1 månad efter mig! :)

Men då provar vi få till en fika-lista:

Lördag 15:e kl 14 ?? på Torp Café

atena100

58 dagar kvar
  • polstjärnan
    Svar på #77
    atena100 skrev 2008-11-04 12:53:25 följande:
    [citat]
    okej, ca 1 månad efter mig! :)Men då provar vi få till en fika-lista:Lördag 15:e kl 14 ?? på Torp Café
    atena100
    jenniefe
  • klo

extraliten: Jag var hos sjukgymnasten i olskroken och fick låna ett bälte helt gratis. Verkar konstigt att de inte sa det?
    När jag ringde fick jag tid veckan efter. Så prova igen och hoppas på att någon annan svarar kanske..

• atena100

extraliten
    Aha, det där med järntabletten ska jag försöka tänka på. Jag tar den också på kvällen eftersom man inte ska ta den i sammband med kaffe. O det dricker jag ju bara på morgonen. Men typ till lunchen kan man ju ta den då istället!!

Ja, jag har inte märkt det med godiset innan. Men får ju abslout räcka att äta det EN gång i veckan, inte flera som det nu blev. Både på fredag o måndag. Näääe, fyyy!!

58 dagar kvar
Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?