extraliten skrev 2008-10-23 18:06:49 följande:
Nej vi har fått en lägenhet där. Men min familj bor där så för min del blir det tvärt om, flyttar hellre så att man har familj nära när man skall vara hemma! (Även om de jobbar på dagarna ) OCh min sambos föräldrar bor i Rävlanda, och hans storebror bor i hyreshuset bervid det vi skall flytta till. Kan inte bli bättre.Sen är det ju lämpligt att flytta nu när jag inte får bära... behöver man inte göra SÅ mycket.. hihi
helt sant, bäst att passa på att flytta nu... så kan du tala om för de andra vart grejerna ska stå bara, haha...; )
ja det e konstigt det hur det e, att man vill "flytta hem" när man får barn. många av mina kompisar som har sagt "aldrig mera kålltorp" o så går åren o så e de tillbaka... kan man undra varför det e så.
vilken nystart i livet ni får då, ny familjemedlem, ny lägenhet...
själv har jag tänkt att passa på att byta jobb åtminstone när det blir dax för det igen. jättetrött på jobbet. jobbar inom sälj också, till industrin o bygg... o den branchen e inte så värst bra just för tillfället...; ) kanske hinner ändras, men det känns ok att byta till nåt annat ändå.
vad jobbar du med? eller du kanske pluggar? det e väl det jag har tänkt att göra kanske, vet inte riktigt till vad bara. men snart får man ju tid att tänka på det...