• atena100

Ni som går på Munkebäcks MVC!?

Ja, alltså jag bara undrar vasd ni gör för koller? Lämnar ni urinprov varje gång, 1 gång under grav. eller aldrig??
    Jag har lämnat EN gång o är i v29. Jag tycker det verkar lite, eller!? Ser man nästan Jag fattar inte riktigt! För 14 o 18 år sedan tycker jag mig minnas att jag lämna ofta urinprov iaf........
    Hoppas på lite svar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-15 17:06
    i Göteborg
  • Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?
  • atena100

Tjejen24
    Ja, lite besvike o snuvad kändes det som jag blev....Men om man tänker som så här, att det kunde ju ha varit tvärtom med.....om du hänger med vad jag menar!?
    Ja, jag hörde att teet skulle vara rogivande o att man kan bli dåsig...Jaaa, det kan jag verkligen instämma med detta teet iaf....fast det verkar vara "bara"  hallonte...
    Ja, jag är ju ute lite i sista minute eg. Räcka ut tungan

Pyrets BF 1/1-09 ? dagar kvar
  • polstjärnan

atena100 usch va segt alltså... så jobbigt när man har ställt sig in på nåt o så blir det inte så sen ändå... men du ska se att det kommer nog igång av sig själv när som helst... det var ju längesen du fick dina döttrar, men gick du över med de länge eller? jag gick ju över 13 dagar med elliot, blev igångsatt sen pga lite fostervatten o att han var tillväxthämmad trodde de. det var han inte, han var helt normal men men... så jag ser ju mig själv i samma sits igen... får väl gå här till slutet på februari eller nåt... pratade med en kompis idag i stockholm. hon skulle få sin bebis idag faktiskt, men han kom redan i tisdags. så han blev en 08 han istället... hon tyckte det var lite tråkigt att han inte kunde vänta till efter nyår, men men... allt hade gått bra o det e väl huvudsaken.
    hoppas ni har det bra alla. hojta till när ni vill fika så hänger jag på.

• atena100

jenniefe
    Med 1:a gick jag över 6 dar, med 2:a 2 dar före...Så det kan bli vad som...Men hoppas verkligen det kommer igång snart!! Allt såg bra ut i fredags när vi gjorde tillväxtUL o ctg-koll...så inget konstigt där inte, så då får jag gå över 2 v...

Samma här...känner en som bor i skåne. O hon var beräknad efter mig, 1 par dar...3 jan.
    Hon fick också på nyårsafton, fick åka ilfart till akuten...på en kvart var killen född.....*snöpligt*

Japp, gärna fika..vi får se när o hur de går!! Skrattande

• Miss E

Grattis till KLO Maria, som fick en liten son, Ove kl.20.45 igårkväll efter igångsättning
    Sååååå söt!!

(¯`°?.¸ ღ♥ 12 dagar till BF......♥ღ ¸.?°´¯)
  • atena100

GRATTIS, klo till sonen!! Vad roligt!! Skrattande 

Åå, avis blir man!! Ringer snart upp till specen o ber dom snällt att sätta igång mig med. Orkar inte mera nu....

• polstjärnan

å va roligt!!! en till bebis, e det förresten nån som har hört från extraliten på ett tag. hur går det för deras lilla gosse?
    då e det bara du o jag då atena100 som inte får pojkar... eller det vet vi ju faktiskt inte eller hur? jag har hela tiden haft känslan att min bebis e en kille, men statestiken säger väl annorlunda för sånt överflöd av män e det väl inte vad jag vet...;)
    jättekul!!

• Miss E
    Svar på #167
    polstjärnan skrev 2009-01-06 14:24:37 följande:
    å va roligt!!! en till bebis, e det förresten nån som har hört från extraliten på ett tag. hur går det för deras lilla gosse?då e det bara du o jag då atena100 som inte får pojkar... eller det vet vi ju faktiskt inte eller hur? jag har hela tiden haft känslan att min bebis e en kille, men statestiken säger väl annorlunda för sånt överflöd av män e det väl inte vad jag vet...;)jättekul!!
    Har inte hört något ifrån Ida (extraLiten) tyvärr, men hoppas också som sagt att allt går bra för dom.
    (¯`°?.¸ ღ♥ 11 dagar till BF......♥ღ ¸.?°´¯)
  • atena100

jenneife
    Näe, det vet inte vi iaf...det får bli en överraskning....har ni kollat!?
    Det är så olika i olika trådar med..... en tråd är det mest tjejer söm kommit, i en annanär det medt killar...lustigt!!

• polstjärnan

atena100
    nä vi har inte kollat. visst e man nyfiken, men det blir ju roligare att inte vet känns det som. vi har ju en pojk sen tidigare så visst hade det vart skoj med en tjej. man vet ju inte om det blir några fler... å andra sidan hade det ju underlättat lite med en pojk till... man "kan" ju liksom det nu... men det spelar ju inte roll eller hur. säger som alla andra, bara de e friska... hur går det för dig, händer det nåt eller e det bara segt nu?

Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?